Προβλήματα εγγραφής προγράμματος & σκληρού δίσκου
Δεν μπορώ να κάνω εγγραφή
Α) Αν διαθέτετε τον NovaBox HD831 ή NovaBox HD3001 και δεν κάνει εγγραφές τότε βεβαιωθείτε ότι ο εξωτερικός σκληρός δίσκος καλύπτει τις προδιαγραφές.
Αν ναι τότε:
- Ελέγξτε ότι ο σκληρός δίσκος έχει διαθέσιμο ελεύθερο χώρο.
- Αφαιρέστε τον δέκτη για λίγα λεπτά από το ρεύμα (με τον σκληρό δίσκο εκτός)
- Προχωρήστε σε επαναφορά αρχικών ρυθμίσεων επιλέγοντας
Menu | Ρυθμίσεις | Τεχνικές ρυθμίσεις | Αρχικές ρυθμίσεις | ΟΚ | Πληκτρολογείτε το Pin σας (το εργοστασιακό είναι το 1234) | ΟΚ.
- Κάντε διαμόρφωση σκληρού δίσκου από το μενού. Επιλέξτε Menu | Ρυθμίσεις | Εγγραφές | Διαμόρφωση εξωτερικής μονάδας μνήμης | ΟΚ
- Αν το πρόβλημα παραμένει επικοινωνήστε με την τεχνική υποστήριξη στο 13831.
Β)Αν διαθέτετε τον NovaBox+ HD865 ή NovaBox HD5001 βεβαιωθείτε ότι είναι σωστά συνδεδεμένο το καλώδιο κεραίας στην υποδοχή Sat in 2.
Αν ναι τότε:
- Ελέγξτε ότι ο σκληρός δίσκος έχει διαθέσιμο ελεύθερο χώρο.
- Αφαιρέστε τον δέκτη για λίγα λεπτά από το ρεύμα.
- Προχωρήστε σε επαναφορά αρχικών ρυθμίσεων επιλέγοντας
Menu | Ρυθμίσεις | Τεχνικές ρυθμίσεις | Αρχικές ρυθμίσεις | ΟΚ | Πληκτρολογείτε το Pin σας (το εργοστασιακό είναι το 1234) | ΟΚ
- Κάντε διαμόρφωση σκληρού δίσκου από το μενού. Επιλέξτε Menu | Ρυθμίσεις | Εγγραφές | Διαγραφή δίσκου | ΟΚ
- Αν το πρόβλημα παραμένει επικοινωνήστε με την τεχνική υποστήριξη στο 13831
Έχω σφάλμα “Δεν βρέθηκε μονάδα μνήμης”
Όταν σας εμφανίζει κατά την θέαση κάποιου καναλιού ή στην προσπάθεια να κάνετε εγγραφή το σφάλμα “Δεν βρέθηκε μονάδα μνήμης” τότε θα πρέπει να προχωρήσετε σε διαμόρφωση σκληρού δίσκου.
- Αν διαθέτετε τον NovaBox+ HD865 ή NovaBox HD5001 επιλέξτε
Menu | Ρυθμίσεις | Εγγραφές | Διαγραφή δίσκου | ΟΚ
- Αν διαθέτετε τον NovaBox HD831 ή NovaBox HD3001 επιλέξτε
Menu | Ρυθμίσεις | Εγγραφές | Διαμόρφωση εξωτερικής μονάδας μνήμης | ΟΚ
- Αν το πρόβλημα παραμένει επικοινωνήστε με την τεχνική υποστήριξη στο 13831