Χαμηλές ταχύτητες ή αργό browsing

Κατεβάζω με χαμηλή ταχύτητα

 

  1. Δοκιμάστε να κλείσετε το router για 2-3 λεπτά
  2. Αν το πρόβλημα παραμένει και χρησιμοποιείται windows 10 θα πρέπει να απενεργοποιήσετε το updating sharing.
  3. Κλείστε όσα προγράμματα χρησιμοποιούν την σύνδεση του Internet (πχ. Antivirus, torrent κτλ.)
  4. Ανοίξτε μια σελίδα και πληκτρολογήστε στη μπάρα διεύθυνσης  ftp.forthnet.gr
    (Ο έλεγχος FTP για να μας επιστρέψει σωστά αποτελέσματα καλό θα ήταν να γίνει από σταθερό υπολογιστή ή Laptop που θα είναι συνδεδεμένο με το router με καλώδιο Ethernet)


    ftp.png


     
  5. Επιλέγουμε το φάκελο pub


    pub.png



     
  6. και αμέσως μετά το φάκελο speedtest .


    speed.png



     
  7. Εκεί επιλέγουμε 2-3 αρχεία . Αν το άθροισμα των αρχείων που κατεβαίνουν είναι ανάλογο της σύνδεσης σας τότε δεν αντιμετωπίζεται κάποιο πρόβλημα.


    epilog.png

     


ftp2.png

  1. Αν η ταχύτητα που κατεβαίνουν τα αρχεία δεν είναι ανάλογη της σύνδεσης σας ή αν δεν γνωρίζεται την ταχύτητα που συγχρονίζει ο εξοπλισμός σας επικοινωνήστε με το τεχνικό τμήμα στο 13731

 

Ο εξοπλισμός μου συγχρονίζει σε χαμηλή ταχύτητα

 

  1. Δοκιμάστε να κλείσετε το router για 2-3 λεπτά.
  2. Αν το πρόβλημα παραμείνει δοκιμάστε να συνδέσετε το router στην κεντρική πρίζα του σπιτιού σας μ’ ένα άλλο τηλεφωνικό καλώδιο (αυτή που βρίσκεται πιο κοντά στην έξοδο του σπιτιού).  Χωρίς να παρεμβάλλεται κάποια άλλη συσκευή (πχ. Διαχωριστής /Splitter).

    Untitled.png



     
  3. Αν επιλυθεί προβείτε στην αντικατάσταση του διαχωριστή ή του τηλεφωνικού καλωδίου.
  4. Αν και πάλι δεν υπάρχει επίλυση επικοινωνήστε με το τεχνικό τμήμα στο 13731.

 

 

 

Μου καθυστερεί το άνοιγμα των σελίδων

 

  1. Δοκιμάστε να κλείσετε το router για 2-3 λεπτά.
  2. Αν το πρόβλημα παραμείνει  δοκιμάστε να κάνετε διαγραφή ιστορικού του browser που χρησιμοποιείται (cookies , files κτλ) 

 

 

  • Σε Google Chrome

 

goog.png

 

 

 

 

 

 

 

 

history.png

 

 

del.png

 

 

 

 

 

 

 

del2.png

 

 

 

  1. Αν παραμένει  δοκιμάστε να ανοίξετε τις σελίδες με κάποιο άλλο Browser
  2. Αν επιλυθεί αντικαταστήστε τον browser σας.
  3. Αν και πάλι δεν υπάρχει επίλυση επικοινωνήστε με το τεχνικό τμήμα στο 13731