Οδηγός Mail

Webmail

web.png

  • Πληκτρολογήστε το e-mail σας(user@ath.forthnet.gr) και τον κωδικό πρόσβασης.

 

web2.png

 

  • Μέσω του get support σας δίνετε η δυνατότητα παραμετροποίησης του Forthnet Antispamming, αλλαγή του κωδικού(email και σύνδεσης στο Internet)



web3.png

Χρήση Forthnet Abtispamming

  • Για τις προσωπικές προτιμήσεις μπορείτε να εισέλθετε στην υπηρεσία Antispamming μέσω της σελίδας του email του, επιλέγοντας Υποστήριξη και στη συνέχεια να συνδεθείτε χρησιμοποιώντας τα προσωπικά σας στοιχεία σύνδεσης (username & password).

web4.png

 

web5.png

 

Δεν λαμβάνω mail

  • Ελέγξτε αν  στο webmail.forthnet.gr λαμβάνετε κανονικά μηνύματα. Εάν λαμβάνετε υπάρχει πρόβλημα στον client είτε στο antivirus που είναι εγκατεστημένο στον υπολογιστή.

  • Εάν δεν λαμβάνετε μέσω webmail.forthnet.gr ελέγξτε την χωρητικότητα του mailbox και διαγράψτε μηνύματα αρχικά από τους φακέλους sent , trash, sent items και εφόσον εξακολουθεί από το Inbox.

  • Αν και πάλι δεν υπάρχει επίλυση επικοινωνήστε  με το τεχνικό τμήμα στο 13731.

Δεν λαμβάνω e-mail από συγκεκριμένους χρήστες

  • Επιβεβαιώστε ότι ο αποστολέας δεν προσπαθεί να σας στείλει μήνυμα με συνημμένο που ξεπερνά τα 6,5 MB

  •  Εάν λαμβάνει επιστρεφόμενο πως θεωρήθηκε spam θα πρέπει να καταχωρήσετε το mail του σε white list μέσω της εφαρμογής Forthnet Antispamming

web4.png

web5.png



Αν δεν υπάρχει επίλυση επικοινωνήστε  με το τεχνικό τμήμα στο 13731. Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας να έχετε διαθέσιμο το επιστρεφόμενο σφάλμα.


Δεν μπορώ να στείλω e-mail

  • Ελέγξτε αν μέσω του webmail.forthnet.gr αποστέλλετε κανονικά μηνύματα. 

  •  Εάν δεν αποστέλλετε επικοινωνήστε με το τεχνικό τμήμα στο 13731 

  • Αν αποστέλλετε μέσω webmail.forthnet.gr το πρόβλημα έγκειται στον client που χρησιμοποιείτε, είτε στις ρυθμίσεις του.

  • Εάν συνδέεστε σε πάροχο εκτός Forthnet θα πρέπει να ρυθμίσετε τον client με
    smtp-authentication (παραπομπή στις ρυθμίσεις των clients)

  • Επιβεβαιώστε ότι το e-mail δεν έχει συνημμένο που να ξεπερνά τα 6,5MB