Ανταγωνιστικές χρεώσεις και πραγματικό όφελος!

Tώρα, με 2 μήνες ΔΩΡΟ!

Nova Energy Home
Nova Energy Home

Ανταγωνιστικές χρεώσεις και πραγματικό όφελος!

Tώρα, με 2 μήνες ΔΩΡΟ!

Ενέργεια

Η υπηρεσία Nova Energy Home ανταποκρίνεται στις ανάγκες των οικιακών καταναλωτών με ημερήσια κατανάλωση έως 2000 kWh/4μηνο. Εξασφαλίζει για συνδρομητές υπηρεσιών Nova, πραγματικό και σημαντικό όφελος σε σχέση με τις χρεώσεις του βασικού προμηθευτή, και ξεκάθαρο τρόπο τιμολόγησης.

Ευκαιρία να κάνεις οικονομία στον λογαριασμό του ηλεκτρικού ρεύματος, χωρίς να κάνεις καμία αλλαγή στο ρεύμα σου!

Nova Energy Home

Ανταγωνιστικές χρεώσεις και πραγματικό όφελος!

Nova Energy Home

Ενέργεια

Με Nova Energy Home απολαμβάνεις:

  • 36% έκπτωση, στις χρεώσεις ημερήσιας κατανάλωσης, και με εμπρόθεσμη εξόφληση του λογαριασμού σου
  • 27% έκπτωση στις χρεώσεις ημερήσιας κατανάλωσης, ακόμα και στην περίπτωση εκπρόθεσμης εξόφλησης του λογαριασμού
  • Χαμηλότερες ημερήσιες χρεώσεις σε σχέση με το νυχτερινό τιμοκατάλογο, με εμπρόθεσμη εξόφληση του λογαριασμού σου
  • Μηδενικό πάγιο όταν η κατανάλωσή σου ξεπερνά τις 2000kWh /4μηνο

Επιπλέον θα έχεις:

  • Μη καταβολή Εγγύησης, εφόσον δεν έχεις ανεξόφλητο υπόλοιπο ή επιλέξεις Πάγια Τραπεζική εντολή ως τρόπο εξόφλησης του λογαριασμού σου
  • Μηνιαίο λογαριασμό για τον καλύτερο προϋπολογισμό του νοικοκυριού σου
  • Άμεση και ολοκληρωμένη εξυπηρέτηση

 

Οι εκπτώσεις ισχύουν για συνδρομητές υπηρεσιών Nova και για 24μηνη σύμβαση και εφαρμόζονται στις ανταγωνιστικές χρεώσεις οικιακού τιμολογίου Nova Energy Γ1

energy home

 Προμηθευτής ηλεκτρικού ρεύματος: VOLTON A.E.

Αρμόδια Ρυθμιστική Αρχή: ΡΑΕ
  • Είναι οι υπηρεσίες Nova Energy διαθέσιμες σε όλη την Ελλάδα;

    Οι υπηρεσίες Nova Energy είναι διαθέσιμες σε όλες τις περιοχές του Ελληνικού διασυνδεδεμένου συστήματος ηλεκτρικής ενέργειας. Το διασυνδεδεμένο σύστημα περιλαμβάνει την ηπειρωτική Ελλάδα, την Εύβοια καθώς και τα ακόλουθα νησιά:

    Αγκίστρι, Αίγινα, Αλόννησος, Αμολιανή, Άνδρος, Αντίπαρο, Αντίπαξοι, Δήλο, Ελαφόνησος, Ζάκυνθος, Ηρακλειά, Θάσος, Ιθάκη, Ίο, Κάλαμος, Κάστος, Κέα, Κέρκυρα, Κεφαλονιά, Κουφονήσι, Κύθηρα, Λευκάδα, Μεγανήσι, Μύκονο, Νάξο, Πάρο, Παξοί, Πόρος, Ρήνεια, Σαλαμίνα, Σαμοθράκη, Σίκινο, Σκιάθος, Σκόπελος, Σπέτσες, Σύρο, Σχοινούσα, Τήνος, Ύδρα, Φολέγανδρο.

    Στο μέλλον αναμένεται να υπάρξει η δυνατότητα προμήθειας και στα υπόλοιπα νησιά που ανήκουν στο μη Διασυνδεδεμένο Δίκτυο Μεταφοράς.

    Δείτε Περισσοτέρα
    4301

    Είναι οι υπηρεσίες Nova Energy διαθέσιμες σε όλη την Ελλάδα;

    Οι υπηρεσίες Nova Energy είναι διαθέσιμες σε όλες τις περιοχές του Ελληνικού διασυνδεδεμένου συστήματος ηλεκτρικής ενέργειας. Το διασυνδεδεμένο σύστημα περιλαμβάνει την ηπειρωτική Ελλάδα, την Εύβοια καθώς και τα ακόλουθα νησιά:

    Αγκίστρι, Αίγινα, Αλόννησος, Αμολιανή, Άνδρος, Αντίπαρο, Αντίπαξοι, Δήλο, Ελαφόνησος, Ζάκυνθος, Ηρακλειά, Θάσος, Ιθάκη, Ίο, Κάλαμος, Κάστος, Κέα, Κέρκυρα, Κεφαλονιά, Κουφονήσι, Κύθηρα, Λευκάδα, Μεγανήσι, Μύκονο, Νάξο, Πάρο, Παξοί, Πόρος, Ρήνεια, Σαλαμίνα, Σαμοθράκη, Σίκινο, Σκιάθος, Σκόπελος, Σπέτσες, Σύρο, Σχοινούσα, Τήνος, Ύδρα, Φολέγανδρο.

    Στο μέλλον αναμένεται να υπάρξει η δυνατότητα προμήθειας και στα υπόλοιπα νησιά που ανήκουν στο μη Διασυνδεδεμένο Δίκτυο Μεταφοράς.

    4301
  • Ποια είναι τα δικαιολογητικά που χρειάζονται για Οικιακά Τιμολόγια;

    1. Αντίγραφο τελευταίου λογαριασμού. Στην περίπτωση όπου αυτός είναι έναντι, χρειάζεται και ο τελευταίος εκκαθαριστικός, ο οποίος είναι αποδεκτός εφόσον:
    δεν εμφανίζει προηγούμενο ανεξόφλητο ποσό και
    δεν είναι ληξιπρόθεσμος ή δεν έχουν περάσει περισσότερες από 30 ημέρες από τη λήξη του ή
    εμφανίζει ανεξόφλητο ποσό, αλλά υπάρχει και απόδειξη πληρωμής του ή
    έχουν περάσει 30 ημέρες από τη λήξη του αλλά εξοφλείται μέσω πάγιας εντολής
    Σε περίπτωση νέας εγκατάστασης / κομμένης παροχής / νέου χρήστη, όπου δεν υπάρχει αντίγραφο τελευταίου λογαριασμού, είναι απαραίτητο το επίσημο έγγραφο του ΔΕΔΔΗΕ με αναγραφόμενα τα στοιχεία της παροχής.

    2. Ευδιάκριτη φωτοτυπία ταυτότητας, με επίδειξη του πρωτοτύπου:
    για πελάτες αλλοδαπούς από χώρα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, είναι αποδεκτά η ταυτότητα εκδοθείσα σε χώρα της ΕΕ ή διαβατήριο
    για πελάτες αλλοδαπούς εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης, είναι αποδεκτά η άδεια παραμονής ή διαβατήριο
    για Έλληνες υπηκόους είναι αποδεκτά ταυτότητα ή δίπλωμα οδήγησης

    Δείτε Περισσοτέρα
    4350

    Ποια είναι τα δικαιολογητικά που χρειάζονται για Οικιακά Τιμολόγια;

    1. Αντίγραφο τελευταίου λογαριασμού. Στην περίπτωση όπου αυτός είναι έναντι, χρειάζεται και ο τελευταίος εκκαθαριστικός, ο οποίος είναι αποδεκτός εφόσον:
    δεν εμφανίζει προηγούμενο ανεξόφλητο ποσό και
    δεν είναι ληξιπρόθεσμος ή δεν έχουν περάσει περισσότερες από 30 ημέρες από τη λήξη του ή
    εμφανίζει ανεξόφλητο ποσό, αλλά υπάρχει και απόδειξη πληρωμής του ή
    έχουν περάσει 30 ημέρες από τη λήξη του αλλά εξοφλείται μέσω πάγιας εντολής
    Σε περίπτωση νέας εγκατάστασης / κομμένης παροχής / νέου χρήστη, όπου δεν υπάρχει αντίγραφο τελευταίου λογαριασμού, είναι απαραίτητο το επίσημο έγγραφο του ΔΕΔΔΗΕ με αναγραφόμενα τα στοιχεία της παροχής.

    2. Ευδιάκριτη φωτοτυπία ταυτότητας, με επίδειξη του πρωτοτύπου:
    για πελάτες αλλοδαπούς από χώρα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, είναι αποδεκτά η ταυτότητα εκδοθείσα σε χώρα της ΕΕ ή διαβατήριο
    για πελάτες αλλοδαπούς εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης, είναι αποδεκτά η άδεια παραμονής ή διαβατήριο
    για Έλληνες υπηκόους είναι αποδεκτά ταυτότητα ή δίπλωμα οδήγησης

    4350
  • Έχω ακίνητο που δεν χρησιμοποιείται. Υπάρχει δυνατότητα απαλλαγής από την καταβολή των δημοτικών τελών καθαριότητας και φωτισμού;

    Βάσει του ν.3345/2005, ακίνητα που δεν ηλεκτροδοτούνται και δεν χρησιμοποιούνται, μπορούν να έχουν απαλλαγή από την καταβολή δημοτικών τελών καθαριότητας και φωτισμού, εφόσον ο ιδιοκτήτης ή ο νόμιμος εκπρόσωπος υποβάλλει στο Δήμο υπεύθυνη δήλωση αλλά και σχετική βεβαίωση από το τοπικό γραφείο ΔΕΔΔΗΕ.

    Πληροφορίες για τις διευθύνσεις και τα τηλέφωνα των τοπικών γραφείων του ΔΕΔΔΗΕ μπορείς να βρεις στην αντίστοιχη ιστοσελίδα. Διευκρινίζουμε ότι σε περίπτωση που διαπιστωθεί χρησιμοποίηση του ακινήτου, επιβάλλεται ολόκληρο το σχετικό τέλος μαζί με το σχετικό πρόστιμο, αναδρομικά από το χρόνο απαλλαγής.

    Δείτε Περισσοτέρα
    4342

    Έχω ακίνητο που δεν χρησιμοποιείται. Υπάρχει δυνατότητα απαλλαγής από την καταβολή των δημοτικών τελών καθαριότητας και φωτισμού;

    Βάσει του ν.3345/2005, ακίνητα που δεν ηλεκτροδοτούνται και δεν χρησιμοποιούνται, μπορούν να έχουν απαλλαγή από την καταβολή δημοτικών τελών καθαριότητας και φωτισμού, εφόσον ο ιδιοκτήτης ή ο νόμιμος εκπρόσωπος υποβάλλει στο Δήμο υπεύθυνη δήλωση αλλά και σχετική βεβαίωση από το τοπικό γραφείο ΔΕΔΔΗΕ.

    Πληροφορίες για τις διευθύνσεις και τα τηλέφωνα των τοπικών γραφείων του ΔΕΔΔΗΕ μπορείς να βρεις στην αντίστοιχη ιστοσελίδα. Διευκρινίζουμε ότι σε περίπτωση που διαπιστωθεί χρησιμοποίηση του ακινήτου, επιβάλλεται ολόκληρο το σχετικό τέλος μαζί με το σχετικό πρόστιμο, αναδρομικά από το χρόνο απαλλαγής.

    4342
  • Έχω Nova Yπηρεσία για την Επιχείρηση. Μπορώ να αποκτήσω οικιακή υπηρεσία Nova Energy;

    Βεβαίως. Είναι δυνατοί όλοι οι συνδυασμοί εφόσον τηρούνται οι προϋποθέσεις απόκτησης υπηρεσιών Nova Energy.

    Δείτε Περισσοτέρα
    4305

    Έχω Nova Yπηρεσία για την Επιχείρηση. Μπορώ να αποκτήσω οικιακή υπηρεσία Nova Energy;

    Βεβαίως. Είναι δυνατοί όλοι οι συνδυασμοί εφόσον τηρούνται οι προϋποθέσεις απόκτησης υπηρεσιών Nova Energy.

    4305
  • Τι είναι η Υπεύθυνη Δήλωση Εγκαταστάτη Ηλεκτρολόγου (ΥΔΕ);

    Σύμφωνα με την υφιστάμενη νομοθεσία (Ν. 4483/65), είναι υποχρεωτικός ο επανέλεγχος των εσωτερικών ηλεκτρικών εγκαταστάσεων από αδειούχους εγκαταστάτες ηλεκτρολόγους, οι οποίοι και εκδίδουν σχετική Υπεύθυνη Δήλωση που υποβάλλεται στο ΔΕΔΔΗΕ ΑΕ.

    Ο επανέλεγχος διενεργείται σε τακτά χρονικά διαστήματα, τα οποία ορίζονται στο άρθρο 5 της Απόφασης Φ.7.5/1816/88/27.02.04 του Υφυπουργού Ανάπτυξης που δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ 470/05.03.2004. Ενδεικτικά αναφέρουμε ότι στις κατοικίες ο επανέλεγχος πρέπει να διενεργείται τουλάχιστον κάθε 14 χρόνια, ενώ στους επαγγελματικούς χώρους (χωρίς εύφλεκτα υλικά) κάθε 7 χρόνια.

    Δείτε Περισσοτέρα
    4353

    Τι είναι η Υπεύθυνη Δήλωση Εγκαταστάτη Ηλεκτρολόγου (ΥΔΕ);

    Σύμφωνα με την υφιστάμενη νομοθεσία (Ν. 4483/65), είναι υποχρεωτικός ο επανέλεγχος των εσωτερικών ηλεκτρικών εγκαταστάσεων από αδειούχους εγκαταστάτες ηλεκτρολόγους, οι οποίοι και εκδίδουν σχετική Υπεύθυνη Δήλωση που υποβάλλεται στο ΔΕΔΔΗΕ ΑΕ.

    Ο επανέλεγχος διενεργείται σε τακτά χρονικά διαστήματα, τα οποία ορίζονται στο άρθρο 5 της Απόφασης Φ.7.5/1816/88/27.02.04 του Υφυπουργού Ανάπτυξης που δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ 470/05.03.2004. Ενδεικτικά αναφέρουμε ότι στις κατοικίες ο επανέλεγχος πρέπει να διενεργείται τουλάχιστον κάθε 14 χρόνια, ενώ στους επαγγελματικούς χώρους (χωρίς εύφλεκτα υλικά) κάθε 7 χρόνια.

    4353
  • Τι γίνεται με τη δέσμευση που έχω στον προηγούμενο προμηθευτή;

    Στην περίπτωση που θέλεις να αλλάξεις προμηθευτή πριν την συμπλήρωση της ελάχιστης παραμονής ενδέχεται να εφαρμοστούν αναπόσβεστα τέλη από τον προηγούμενο προμηθευτή. Μπορείς να ανατρέξεις στους Γενικούς ή Ειδικούς Όρους Προμήθειας της Σύμβασης που έχεις υπογράψει για να ενημερωθείς αναλυτικά με τις υποχρεώσεις σου.

    Δείτε Περισσοτέρα
    4317

    Τι γίνεται με τη δέσμευση που έχω στον προηγούμενο προμηθευτή;

    Στην περίπτωση που θέλεις να αλλάξεις προμηθευτή πριν την συμπλήρωση της ελάχιστης παραμονής ενδέχεται να εφαρμοστούν αναπόσβεστα τέλη από τον προηγούμενο προμηθευτή. Μπορείς να ανατρέξεις στους Γενικούς ή Ειδικούς Όρους Προμήθειας της Σύμβασης που έχεις υπογράψει για να ενημερωθείς αναλυτικά με τις υποχρεώσεις σου.

    4317
  • Μπορώ να αποκτήσω υπηρεσίες Nova Energy χωρίς να είμαι συνδρομητής υπηρεσιών Nova;

    Οι υπηρεσίες Nova Energy διατίθενται αποκλειστικά σε συνδρομητές υπηρεσιών Nova εξασφαλίζοντας σημαντικό και πραγματικό όφελος στον ετήσιο προϋπολογισμό.

    Δείτε Περισσοτέρα
    4306

    Μπορώ να αποκτήσω υπηρεσίες Nova Energy χωρίς να είμαι συνδρομητής υπηρεσιών Nova;

    Οι υπηρεσίες Nova Energy διατίθενται αποκλειστικά σε συνδρομητές υπηρεσιών Nova εξασφαλίζοντας σημαντικό και πραγματικό όφελος στον ετήσιο προϋπολογισμό.

    4306
  • Θα έχω κάποια επιπλέον επιβάρυνση για την αλλαγή Προμηθευτή;

    Όχι , δεν υπάρχει καμία επιβάρυνση για την αλλαγή Προμηθευτή. Δεν χρειάζεται να κάνεις καμία απολύτως αλλαγή στο μετρητή ή στο σύστημα ηλεκτροδότησης του σπιτιού ή της επιχείρησής σου.

    Δείτε Περισσοτέρα
    4318

    Θα έχω κάποια επιπλέον επιβάρυνση για την αλλαγή Προμηθευτή;

    Όχι , δεν υπάρχει καμία επιβάρυνση για την αλλαγή Προμηθευτή. Δεν χρειάζεται να κάνεις καμία απολύτως αλλαγή στο μετρητή ή στο σύστημα ηλεκτροδότησης του σπιτιού ή της επιχείρησής σου.

    4318
  • Τι θα γίνει με την εγγύηση που έχω καταβάλει στον προηγούμενο προμηθευτή;

    Το ποσό της εγγύησης του προηγούμενου προμηθευτή επιστρέφεται με τον τελευταίο εκκαθαριστικό λογαριασμό.

    Δείτε Περισσοτέρα
    4329

    Τι θα γίνει με την εγγύηση που έχω καταβάλει στον προηγούμενο προμηθευτή;

    Το ποσό της εγγύησης του προηγούμενου προμηθευτή επιστρέφεται με τον τελευταίο εκκαθαριστικό λογαριασμό.

    4329
  • Υπάρχει δέσμευση στην υπηρεσία μου Nova λόγω της υπηρεσίας Nova Energy;

    Οικιακές υπηρεσίες Nova:
    Η δέσμευση της υφιστάμενης Nova υπηρεσίας, ανανεώνεται μόνο κατά το πρώτο δέσιμο με υπηρεσία Nova Energy κατά 24 μήνες (της πρώτης υπηρεσίας Nova υπό το ίδιο ΑΦΜ). Οποιαδήποτε επιπλέον υπηρεσία Nova Energy συνδυαστεί με την υπηρεσία Nova, δεν επιφέρει εκ νέου επαναδέσμευση της υπηρεσίας Nova. Σε υφιστάμενη παροχή δεν ανανεώνεται η δέσμευση της Nova υπηρεσίας.

    Επαγγελματικές υπηρεσίες Nova:
    Ανανέωση δέσμευσης ισχύει σε κάθε υπηρεσία Nova Professional την πρώτη φορά που συνδυάζεται με υπηρεσία Nova Energy ως ακολούθως:

    Nova2play Professional Economy – 24μήνες
    Nova2play Professional – 24μήνες
    Για όλες τις υπόλοιπες υπηρεσίες η δέσμευση είναι σύμφωνα με την εκάστοτε εμπορική πολιτική.

    Δείτε Περισσοτέρα
    4307

    Υπάρχει δέσμευση στην υπηρεσία μου Nova λόγω της υπηρεσίας Nova Energy;

    Οικιακές υπηρεσίες Nova:
    Η δέσμευση της υφιστάμενης Nova υπηρεσίας, ανανεώνεται μόνο κατά το πρώτο δέσιμο με υπηρεσία Nova Energy κατά 24 μήνες (της πρώτης υπηρεσίας Nova υπό το ίδιο ΑΦΜ). Οποιαδήποτε επιπλέον υπηρεσία Nova Energy συνδυαστεί με την υπηρεσία Nova, δεν επιφέρει εκ νέου επαναδέσμευση της υπηρεσίας Nova. Σε υφιστάμενη παροχή δεν ανανεώνεται η δέσμευση της Nova υπηρεσίας.

    Επαγγελματικές υπηρεσίες Nova:
    Ανανέωση δέσμευσης ισχύει σε κάθε υπηρεσία Nova Professional την πρώτη φορά που συνδυάζεται με υπηρεσία Nova Energy ως ακολούθως:

    Nova2play Professional Economy – 24μήνες
    Nova2play Professional – 24μήνες
    Για όλες τις υπόλοιπες υπηρεσίες η δέσμευση είναι σύμφωνα με την εκάστοτε εμπορική πολιτική.

    4307
  • Υπάρχει ενδεχόμενο διάκρισης και διακοπής ρεύματος μόνο στους πελάτες με υπηρεσίες Nova Energy;

    Δεν υφίσταται κανένας διαχωρισμός ή διάκριση έναντι οποιουδήποτε καταναλωτή, ανεξαρτήτως του παρόχου που έχει επιλέξει για την τροφοδοσία της εγκατάστασής.

    Δείτε Περισσοτέρα
    4355

    Υπάρχει ενδεχόμενο διάκρισης και διακοπής ρεύματος μόνο στους πελάτες με υπηρεσίες Nova Energy;

    Δεν υφίσταται κανένας διαχωρισμός ή διάκριση έναντι οποιουδήποτε καταναλωτή, ανεξαρτήτως του παρόχου που έχει επιλέξει για την τροφοδοσία της εγκατάστασής.

    4355
  • Στο σπίτι που μένω είμαι ενοικιαστής και ο λογαριασμός ηλεκτρικής ενέργειας δεν είναι στο όνομά μου. Μπορώ να αιτηθώ να αποκτήσω υπηρεσία Nova Energy;

    Ναι, μπορείς. Στη Σύμβαση Προμήθειας δηλώνεις υπεύθυνα ότι είσαι ο νόμιμος χρήστης του μετρητή στον οποίο αφορά η Σύμβαση. Σε κάποιες περιπτώσεις ενδέχεται να ζητηθεί το μισθωτήριο του ακινήτου.

    Δείτε Περισσοτέρα
    4319

    Στο σπίτι που μένω είμαι ενοικιαστής και ο λογαριασμός ηλεκτρικής ενέργειας δεν είναι στο όνομά μου. Μπορώ να αιτηθώ να αποκτήσω υπηρεσία Nova Energy;

    Ναι, μπορείς. Στη Σύμβαση Προμήθειας δηλώνεις υπεύθυνα ότι είσαι ο νόμιμος χρήστης του μετρητή στον οποίο αφορά η Σύμβαση. Σε κάποιες περιπτώσεις ενδέχεται να ζητηθεί το μισθωτήριο του ακινήτου.

    4319