• Πώς θα προχωρήσω σε μεταβίβαση της τηλεφωνικής μου γραμμής σε νέα στοιχεία;

    Η μεταβίβαση τηλεφωνικής γραμμής είναι η δυνατότητα εκχώρησης της γραμμής ιδιοκτήτου δικτύου και των δικαιωμάτων αυτής σε οποιοδήποτε φυσικό ή νομικό πρόσωπο (αναλόγως και του χαρακτηρισμού της υπηρεσίας – οικιακή χρήση – εταιρική χρήση).

    ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ

    ·       Απαιτείται η παρουσία και των δυο συνδρομητών (υφιστάμενου και νέου) σε κάποιο κατάστημα NOVA (μόνο εκεί μπορεί να γίνει η διαδικασία).

    Η μεταβίβαση τηλεφωνικής γραμμής είναι η δυνατότητα εκχώρησης της γραμμής ιδιοκτήτου δικτύου και των δικαιωμάτων αυτής σε οποιοδήποτε φυσικό ή νομικό πρόσωπο (αναλόγως και του χαρακτηρισμού της υπηρεσίας – οικιακή χρήση – εταιρική χρήση).

    ·       Συμπληρώνετε την   Αίτηση Μεταβίβασης  για να μεταβιβαστεί η γραμμή στα νέα στοιχεία.**

    ** Δεν ανανεώνεται η δέσμευση ωστόσο παραμένουν τα χαρακτηριστικά που προηγούμενου κατόχου (πχ δέσμευση, προσφορά κλπ)

    ** Η διαδικασία μεταβίβασης είναι ΔΩΡΕΑΝ

    ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ

    ·         - ΦΥΣΙΚΑ ΠΡΟΣΩΠΑ

    Δελτίο αστυνομικής ταυτότητας ή Διαβατήριο και των δυο συνδρομητών (υφιστάμενου και νέου)

    ·         - ΕΚΛΙΠΟΝΤΑ ΚΑΤΟΧΟΥ

    Ταυτότητα νέου κάτοχου

    Ληξιαρχική Πράξη Θανάτου

    Η εξόφληση των εκκρεμών ανεξόφλητων λογαριασμών και

    Συμπλήρωση αίτησης μεταβίβασης για να μεταβιβαστεί η γραμμή στα δικά τους στοιχεία.

     

    292
  • Ποια είναι η διαδικασία επανασύνδεσης της υπηρεσίας μετά από φραγή λόγω ανεξόφλητου υπολοίπου;

    ·         Για υπηρεσίες 3play, 2play, Τηλεφωνίας, Internet, Satellite
    Σε περίπτωση προσωρινής φραγής της υπηρεσίας, θα χρειαστεί η αποπληρωμή των ληξιπρόθεσμων παραστατικών επιλέγοντας έναν από τους διαθέσιμους Τρόπους Πληρωμής (για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να ανατρέξετε στην σελίδα για τους Τρόπους Πληρωμής).
    Αν επιλέξετε on line σημείο εξόφλησης, η υπηρεσία θα είναι άμεσα διαθέσιμη χωρίς να χρειαστεί κάποια επιπλέον ενέργεια.
    Αν επιλέξετε οποιοδήποτε άλλο σημείο εξόφλησης, θα χρειαστεί να επικοινωνήστε με την Εξυπηρέτηση Πελατών Nova (13831) για να δηλώστε τα στοιχεία πληρωμής και να δρομολογηθεί η επαναλειτουργία της υπηρεσίας.
    Σημείωση: αν υπάρχει εκκρεμότητα σε δόση διακανονισμού (για τις υπηρεσίες 3play, 2play, Τηλεφωνίας, Internet ), θα χρειαστεί επιπλέον του ληξιπρόθεσμου παραστατικού να καλυφθεί και το ποσό της δόσης διακανονισμού.

    ·         Για υπηρεσίες Τηλεόρασης
    • Διακοπή υπηρεσίας εντός του τρέχοντος μήνα
    Θα χρειαστεί η αποπληρωμή του/των ληξιπρόθεσμων παραστατικών επιλέγοντας έναν από τους διαθέσιμους Τρόπους Πληρωμής (για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να ανατρέξετε στην σελίδα για τους Τρόπους Πληρωμής).
    Σημείωση: αν η επανασύνδεση υπηρεσίας γίνει σε διαφορετική ημερομηνία από την ημερομηνία προσωρινής διακοπής, υπάρχει επιπλέον χρέωση του Τέλους Επανασύνδεσης
    • Διακοπή υπηρεσίας σε προηγούμενο μήνα/μήνες
    Θα χρειαστεί να επικοινωνήσετε με την Εξυπηρέτηση Πελατών Nova (13831) για να ενημερωθείτε για το διάστημα συνδρομής που θα χρειαστεί να αποπληρώσετε για να γίνει η επανασύνδεση της υπηρεσίας.

    4736
  • Πληροφορίες για τη διακοπή(κατάργηση) της υπηρεσίας σου

    Αν επιθυμείτε την οριστική κατάργηση της υπηρεσίας σας θα χρειαστεί :

    - Να επισκεφθείτε το πλησιέστερο κατάστημα Nova με αντίγραφο της αστυνομικής σας ταυτότητας προκειμένου να υποβάλλετε την αίτηση οριστικής κατάργησης ή

    - Να αποστείλετε το αίτημα σας με φαξ στο 2119559399 ή με email στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@nova.gr επισυνάπτοντας αντίγραφο της αστυνομικής σας ταυτότητας.

    • Σημείωση: η οριστική κατάργηση της υπηρεσίας σας σημαίνει ότι ο τηλεφωνικός αριθμός θα χαθεί

    4740
  • Πως μπορώ να αναβαθμίσω την ταχύτητα του Internet;

    Αν επιθυμείτε να αναβαθμίσετε την υπηρεσία σας σε VDSL μπορείτε να ελέγξετε τη διαθεσιμότητα του δικτύου στον ακόλουθο σύνδεσμο.

    Εφόσον υπάρχει κάλυψη δικτύου VDSL στην περιοχή σας μπορείτε :

    - Να επισκεφτείτε ένα από τα καταστήματα Nova προκειμένου να υποβάλλετε το αίτημα σας με αντίγραφο της αστυνομικής σας ταυτότητας ή

    - Να επικοινωνήσετε τηλεφωνικά στο 13831 (Δευτέρα ως Κυριακή 07.00 – 23.00) προκειμένου να καταχωρηθεί το αίτημα σας.

    4730