• Πώς ενημερώνομαι για την πορεία της αίτησης μου?

    Με την υποβολή της αίτηση σας ενημερώνεστε μέσω sms στο κινητό επικοινωνίας που έχετε δηλώσει για την πιθανή ημερομηνία κατασκευής βρόχου ή την ημερομηνία ολοκλήρωσης της φορητότητας του αριθμού από τον προηγούμενο πάροχο

    4709
  • Οδηγίες για Ακύρωση της αίτησης προς το δίκτυό μας

    Σε περίπτωση που επιθυμείτε να κάνετε ακύρωση της αίτησης σας προς το δίκτυο μας τότε:

    • Αν η αίτηση έχει γίνει Εντός Καταστήματος: δεν διατίθεται δικαίωμα υπαναχώρησης
    • Αν η αίτηση έχει γίνει Εκτός Καταστήματος τότε:

    - Σε περίπτωση που έχετε επιλέξει να διατηρήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης (άρα ακόμα δεν έχουμε προβεί σε υλοποίηση της αίτησης ) μπορείτε να κάνετε ακύρωση ατελώς σε διάστημα εντός 14 ημερών από την ημερομηνία υπογραφής. Μετά το πέρας των 14 ημερών δεν υφίσταται πλέον το δικαίωμα υπαναχώρησης

    - Σε περίπτωση όμως που έχετε επιλέξει να χάσετε εξαρχής το δικαίωμα υπαναχώρησης (άρα έχουμε προχωρήσει άμεσα σε υλοποίηση της αίτησης σας) τότε πρακτικά συνεχίζετε να έχετε το δικαίωμα υπαναχώρησης εντός 14 ημερών από την ημερομηνία υπογραφής της αίτησης και εφόσον δεν έχει ενεργοποιηθεί η υπηρεσίας σας.

    Σε περίπτωση που επιθυμείτε να επιστρέψετε στο δίκτυο μας θα χρειαστεί να καλέσετε στο τηλεφωνικό μας κέντρο 13831 (Δευτέρα-Κυριακή 07:00-23:00).

    4715
  • Πως θα παραλάβω τον εξοπλισμό μου (router);

    Η παράδοση του εξοπλισμού (router) είναι προαιρετική και γίνεται από εξειδικευμένο τεχνικό μας, μετά από επικοινωνία που θα πραγματοποιηθεί μαζί σας, ώστε να οριστεί ραντεβού, ο οποίος απαιτείται να μεταβεί στο χώρο σας ,για να ολοκληρώσει την μικτονόμηση καθώς και να πραγματοποιήσει τον έλεγχο ορθής λειτουργίας της υπηρεσίας σας.

    Αν η αίτηση αφορά φορητότητα της τηλεφωνικής σας γραμμής από άλλο πάροχο, μπορείτε να παραλάβετε τον εξοπλισμό (προαιρετικά) από εξουσιοδοτημένο κατάστημα Nova, ή να σας σταλεί μέσω courier με αντικαταβολή.

    4711
  • Επίσκεψη τεχνικού για την ολοκλήρωση της ενεργοποίησης

    Η επίσκεψη του τεχνικού μας στο χώρο σας γίνεται μετά από επικοινωνία που πραγματοποιείται μαζί σας ώστε να οριστεί ραντεβού. Αφορά ενέργειες που θα πρέπει να γίνουν στον Κατανεμητή του κτιρίου, καθώς και έλεγχο ορθής λειτουργίας της υπηρεσίας.

    Στην περίπτωση που η αίτησή σας αφορά νέα τηλεφωνική γραμμή θα χρειαστεί να μεταβούν δύο τεχνικοί (αρχικά του ΟΤΕ και στη συνέχεια της Nova) στον χώρο σας για τις απαραίτητες τεχνικές εργασίες. Ο εξουσιοδοτημένος τεχνικός μας θα επικοινωνήσει μαζί σας όταν κατασκευαστεί η γραμμή από τον τεχνικό του ΟΤΕ (περίπου 15 ημέρες από την υποβολή της αίτησής σας) και θα ολοκληρώσει την ενεργοποίηση της υπηρεσίας σας.

    4713