• Δεν χτυπάει το τηλέφωνο (δεν έχει κουδουνισμό)
    • Ελέγξτε αν  το volume της συσκευής είναι στο high.
       
    • Αν δεν υπάρχει επίλυση συνδέστε την τηλεφωνική συσκευή στην κεντρική πρίζα του σπιτιού (αυτή που βρίσκεται πιο κοντά στην έξοδο του σπιτιού).
       
    • Αν υπάρχει δυνατότητα δοκιμάστε με άλλη τηλεφωνική συσκευή.
       
    • Αν και πάλι δεν υπάρχει επίλυση επικοινωνήστε  με το τεχνικό τμήμα στο 13731.
    38070

    Δεν χτυπάει το τηλέφωνο (δεν έχει κουδουνισμό)

    • Ελέγξτε αν  το volume της συσκευής είναι στο high.
       
    • Αν δεν υπάρχει επίλυση συνδέστε την τηλεφωνική συσκευή στην κεντρική πρίζα του σπιτιού (αυτή που βρίσκεται πιο κοντά στην έξοδο του σπιτιού).
       
    • Αν υπάρχει δυνατότητα δοκιμάστε με άλλη τηλεφωνική συσκευή.
       
    • Αν και πάλι δεν υπάρχει επίλυση επικοινωνήστε  με το τεχνικό τμήμα στο 13731.
    38070
  • Δεν έχω αναγνώριση κλήσεων
    • Δοκιμάστε να κλείσετε το router και ελέγξτε αν λειτουργεί η αναγνώριση. Αν το πρόβλημα αποκατασταθεί προβείτε σε αντικατάσταση του φίλτρου ή του διαχωριστή (splitter)
       
    • Αν το πρόβλημα παραμείνει κάντε μία επανεκκίνηση της τηλεφωνικής συσκευή σας από το ρεύμα εφόσον είναι ασύρματη, ειδάλλως προβείτε σε αντικατάσταση των μπαταριών της ενσύρματης συσκευής.
       
    • Αν και πάλι δεν υπάρχει επίλυση επικοινωνήστε με το τεχνικό τμήμα στο 13731
    38071

    Δεν έχω αναγνώριση κλήσεων

    • Δοκιμάστε να κλείσετε το router και ελέγξτε αν λειτουργεί η αναγνώριση. Αν το πρόβλημα αποκατασταθεί προβείτε σε αντικατάσταση του φίλτρου ή του διαχωριστή (splitter)
       
    • Αν το πρόβλημα παραμείνει κάντε μία επανεκκίνηση της τηλεφωνικής συσκευή σας από το ρεύμα εφόσον είναι ασύρματη, ειδάλλως προβείτε σε αντικατάσταση των μπαταριών της ενσύρματης συσκευής.
       
    • Αν και πάλι δεν υπάρχει επίλυση επικοινωνήστε με το τεχνικό τμήμα στο 13731
    38071
  • Δεν δέχομαι κλήσεις από συγκεκριμένο αριθμό/ους του εξωτερικού
    • Ελέγξτε αν η τηλεφωνική συσκευή σας έχει επιλογή επιλεκτικής απόρριψης κλήσεων, εναλλακτικά δοκιμάστε με άλλη αποσυνδέοντας την πρώτη από την τηλεφωνική πρίζα
       
    • Αν οι συσκευές στο σπίτι είναι πάνω από μία θα πρέπει να ελέγξετε διαδοχικά με την κάθε μία ξεχωριστά, αποσυνδέοντας τις υπόλοιπες από τις τηλεφωνικές πρίζες
       
    • Αν το πρόβλημα παραμείνει θα πρέπει να ελεγχθεί από τον πάροχο του εξωτερικού καθώς είναι υπεύθυνος για την σωστή δρομολόγηση των κλήσεων προς Ελλάδα
    38068

    Δεν δέχομαι κλήσεις από συγκεκριμένο αριθμό/ους του εξωτερικού

    • Ελέγξτε αν η τηλεφωνική συσκευή σας έχει επιλογή επιλεκτικής απόρριψης κλήσεων, εναλλακτικά δοκιμάστε με άλλη αποσυνδέοντας την πρώτη από την τηλεφωνική πρίζα
       
    • Αν οι συσκευές στο σπίτι είναι πάνω από μία θα πρέπει να ελέγξετε διαδοχικά με την κάθε μία ξεχωριστά, αποσυνδέοντας τις υπόλοιπες από τις τηλεφωνικές πρίζες
       
    • Αν το πρόβλημα παραμείνει θα πρέπει να ελεγχθεί από τον πάροχο του εξωτερικού καθώς είναι υπεύθυνος για την σωστή δρομολόγηση των κλήσεων προς Ελλάδα
    38068
  • Πρόβλημα με ειδικό εξοπλισμό (συναγερμός, μηχάνημα πιστωτικών καρτών)
    • Αν είστε νέος πελάτης βεβαιωθείτε ότι έχει τοποθετηθεί φίλτρο στον εξοπλισμό και ότι έχει ελεγχθεί η σωστή λειτουργία από τον τεχνικό που το εγκατέστησε.
       
    • Αν το πρόβλημα εξακολουθεί επικοινωνήστε με τον τεχνικό σας, ώστε να σας δοθούν τα τηλέφωνα που καλεί ο εξοπλισμός και εφόσον αφορούν κέντρο λήψης σημάτων, επικοινωνήστε με το 13731.
       
    • Αν είστε υφιστάμενος συνδρομητής θα πρέπει αρχικά να ελεγχθεί το φίλτρο και στην συνέχεια να επιβεβαιώσει ο τεχνικός που εγκατέστησε τον εξοπλισμό ότι λειτουργεί και είναι σωστά τοποθετημένος.
       
    • Αν και πάλι δεν υπάρχει επίλυση  επικοινωνήστε με το τεχνικό τμήμα στο 13731.
    38066

    Πρόβλημα με ειδικό εξοπλισμό (συναγερμός, μηχάνημα πιστωτικών καρτών)

    • Αν είστε νέος πελάτης βεβαιωθείτε ότι έχει τοποθετηθεί φίλτρο στον εξοπλισμό και ότι έχει ελεγχθεί η σωστή λειτουργία από τον τεχνικό που το εγκατέστησε.
       
    • Αν το πρόβλημα εξακολουθεί επικοινωνήστε με τον τεχνικό σας, ώστε να σας δοθούν τα τηλέφωνα που καλεί ο εξοπλισμός και εφόσον αφορούν κέντρο λήψης σημάτων, επικοινωνήστε με το 13731.
       
    • Αν είστε υφιστάμενος συνδρομητής θα πρέπει αρχικά να ελεγχθεί το φίλτρο και στην συνέχεια να επιβεβαιώσει ο τεχνικός που εγκατέστησε τον εξοπλισμό ότι λειτουργεί και είναι σωστά τοποθετημένος.
       
    • Αν και πάλι δεν υπάρχει επίλυση  επικοινωνήστε με το τεχνικό τμήμα στο 13731.
    38066
  • Πρόβλημα στη λειτουργία fax
    • Ελέγξτε αν στο fax έχει τοποθετηθεί φίλτρο ή διαχωριστής (splitter).
      Αν όχι θα πρέπει να τοποθετήσετε (εξαιρούνται οι περιπτώσεις όπου το fax είναι συνδεδεμένο σε δεύτερη γραμμή πάνω στο router).

       
    • Εάν εξακολουθεί το πρόβλημα μειώστε την ταχύτητα του fax από 11900 σε 9600/5700 διαδοχικά.
       
    • Επιβεβαιώστε ότι είναι απενεργοποιημένο το Error Correction.
       
    • Αν δεν υπάρχει επίλυση  προσθέστε παύσεις ανάμεσα στους αριθμούς πληκτρολογώντας κόμμα ή τελεία (πχ 211,22,44,77)
       
    • Αν και πάλι δεν υπάρχει επίλυση επικοινωνήστε με το τεχνικό τμήμα στο 13731.
    38065

    Πρόβλημα στη λειτουργία fax

    • Ελέγξτε αν στο fax έχει τοποθετηθεί φίλτρο ή διαχωριστής (splitter).
      Αν όχι θα πρέπει να τοποθετήσετε (εξαιρούνται οι περιπτώσεις όπου το fax είναι συνδεδεμένο σε δεύτερη γραμμή πάνω στο router).

       
    • Εάν εξακολουθεί το πρόβλημα μειώστε την ταχύτητα του fax από 11900 σε 9600/5700 διαδοχικά.
       
    • Επιβεβαιώστε ότι είναι απενεργοποιημένο το Error Correction.
       
    • Αν δεν υπάρχει επίλυση  προσθέστε παύσεις ανάμεσα στους αριθμούς πληκτρολογώντας κόμμα ή τελεία (πχ 211,22,44,77)
       
    • Αν και πάλι δεν υπάρχει επίλυση επικοινωνήστε με το τεχνικό τμήμα στο 13731.
    38065
  • Μαύρη οθόνη
    1. Βεβαιωθείτε ότι ο δέκτης είναι ανοιχτός
       
    2. Βεβαιωθείτε ότι η τηλεόραση σας βρίσκετε στην σωστή πηγή
       
    3. Αφαιρέστε τον δέκτη για λίγα λεπτά από το ρεύμα
       
    4. Κρατήστε πατημένο το reset (power button) για 8 δευτερόλεπτα 
       
    5. Αν έχετε πρόσβαση στο μενού προχωρήστε σε επαναφορά αρχικών ρυθμίσεων επιλέγοντας   Menu | Ρυθμίσεις | Τεχνικές ρυθμίσεις | Αρχικές ρυθμίσεις | ΟΚ | Πληκτρολογείτε το Pin σας (το εργοστασιακό είναι το 1234) | ΟΚ
       
    6. Αν δεν έχετε πρόσβαση στο μενού ή μετά από τις παραπάνω ενέργειες το πρόβλημα παραμένει επικοινωνήστε με την τεχνική υποστήριξη στο 13831.
    4774

    Μαύρη οθόνη

    1. Βεβαιωθείτε ότι ο δέκτης είναι ανοιχτός
       
    2. Βεβαιωθείτε ότι η τηλεόραση σας βρίσκετε στην σωστή πηγή
       
    3. Αφαιρέστε τον δέκτη για λίγα λεπτά από το ρεύμα
       
    4. Κρατήστε πατημένο το reset (power button) για 8 δευτερόλεπτα 
       
    5. Αν έχετε πρόσβαση στο μενού προχωρήστε σε επαναφορά αρχικών ρυθμίσεων επιλέγοντας   Menu | Ρυθμίσεις | Τεχνικές ρυθμίσεις | Αρχικές ρυθμίσεις | ΟΚ | Πληκτρολογείτε το Pin σας (το εργοστασιακό είναι το 1234) | ΟΚ
       
    6. Αν δεν έχετε πρόσβαση στο μενού ή μετά από τις παραπάνω ενέργειες το πρόβλημα παραμένει επικοινωνήστε με την τεχνική υποστήριξη στο 13831.
    4774
  • Δε δέχομαι mail
    • Ελέγξτε αν  στο webmail.forthnet.gr λαμβάνετε κανονικά μηνύματα. Εάν λαμβάνετε υπάρχει πρόβλημα στον client είτε στο antivirus που είναι εγκατεστημένο στον υπολογιστή.
       
    • Εάν δεν λαμβάνετε μέσω webmail.forthnet.gr ελέγξτε την χωρητικότητα του mailbox και διαγράψτε μηνύματα αρχικά από τους φακέλους sent , trash, sent items και εφόσον εξακολουθεί από το Inbox.
       
    • Αν και πάλι δεν υπάρχει επίλυση επικοινωνήστε  με το τεχνικό τμήμα στο 13731.

     

    4822

    Δε δέχομαι mail

    • Ελέγξτε αν  στο webmail.forthnet.gr λαμβάνετε κανονικά μηνύματα. Εάν λαμβάνετε υπάρχει πρόβλημα στον client είτε στο antivirus που είναι εγκατεστημένο στον υπολογιστή.
       
    • Εάν δεν λαμβάνετε μέσω webmail.forthnet.gr ελέγξτε την χωρητικότητα του mailbox και διαγράψτε μηνύματα αρχικά από τους φακέλους sent , trash, sent items και εφόσον εξακολουθεί από το Inbox.
       
    • Αν και πάλι δεν υπάρχει επίλυση επικοινωνήστε  με το τεχνικό τμήμα στο 13731.

     

    4822
  • Δεν έχω τηλέφωνο (καθόλου σήμα)
    • Συνδέστε την τηλεφωνική συσκευή στην κεντρική τηλεφωνική πρίζα του χώρου σας (αυτή που βρίσκεται πιο κοντά στην έξοδο του σπιτιού).
       
    • Αν το πρόβλημα παραμείνει κάντε δοκιμή με μια άλλη τηλεφωνική συσκευή, αν δεν έχετε διαθέσιμη δοκιμάστε να αλλάξετε το τηλεφωνικό καλώδιο.
       
    • Αν και πάλι δεν υπάρχει επίλυση επικοινωνήστε με το τεχνικό τμήμα στο 13731.
    38073

    Δεν έχω τηλέφωνο (καθόλου σήμα)

    • Συνδέστε την τηλεφωνική συσκευή στην κεντρική τηλεφωνική πρίζα του χώρου σας (αυτή που βρίσκεται πιο κοντά στην έξοδο του σπιτιού).
       
    • Αν το πρόβλημα παραμείνει κάντε δοκιμή με μια άλλη τηλεφωνική συσκευή, αν δεν έχετε διαθέσιμη δοκιμάστε να αλλάξετε το τηλεφωνικό καλώδιο.
       
    • Αν και πάλι δεν υπάρχει επίλυση επικοινωνήστε με το τεχνικό τμήμα στο 13731.
    38073