Nova & Goody's
Επιχειρησιακή Συνέχεια μέσω Τηλεργασίας

nova-goodys

 

H Goody’s ΑΕ, η μεγαλύτερη αλυσίδα εστίασης στην Ελλάδα με δίκτυο 114 καταστημάτων, έθεσε ως στόχο να διαχειριστεί την κρίση του κορωνοϊού εξασφαλίζοντας τη διατήρηση της λειτουργίας της με το μεγαλύτερο ποσοστό υπαλλήλων να εργάζεται απομακρυσμένα. Στα πλαίσια μιας πολυετούς επιτυχημένης συνεργασίας, απευθύνθηκε στη Nova για τη σχεδίαση και υλοποίηση cloud λύσης Unified Communications και Contact Center η οποία θα επέτρεπε στους υπαλλήλους και τα συστήματα της εταιρίας να συνεχίσουν να εξυπηρετούν τους πελάτες με την ίδια ποιότητα και συνέπεια.

Μια από τις βασικότερες ανάγκες ήταν η απομακρυσμένη εξυπηρέτηση του 5ψήφιου σύντομου κωδικού παραγγελιοληψίας των Goody’s  Burger House από τα σπίτια των agents, με ταυτόχρονη υποστήριξη των δυνατοτήτων ενός Contact Center. H τελική σχεδίαση βασίστηκε σε υπηρεσίες virtual PBX (vPBX), Contact Center as a Service (CCaaS) και κεντρικοποιημένης SIP Trunk τηλεφωνίας, φιλοξενούμενες στην Cloud υποδομή της Nova.

Η απομακρυσμένη εργασία υποστηρίχτηκε με εγκατάσταση IP Softphones σε προσωπικούς υπολογιστές ή mobile συσκευές των υπαλλήλων που εξυπηρετούσαν τους τηλεφωνικούς αριθμούς της εταιρίας, με δυνατότητες ουρών αναμονής, δυναμική κατανομή κλήσεων, παρακολούθηση και διαχείριση στατιστικών κλήσεων, καθώς και πολλές άλλες δυνατότητες ενός Contact Center οι οποίες εξασφαλίζουν την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών. Ταυτόχρονα, διασφαλίστηκε και η αυξημένη ασφάλεια διασύνδεσης των απομακρυσμένων υπαλλήλων με την cloud υποδομή της Nova μέσω VPN κρυπτογράφησης των καναλιών φωνής και των μεταφερόμενων δεδομένων.

  • Unified Communications
  • Cloud Telephony
  • VPN Connectivity
  • Contact Center as a Service
  • Cloud Hosted PBX
  • IP Softphones