Υπηρεσίες Cloud PBX

Πού απευθύνεται;

Καλύπτει την ανάγκη εταιριών ή οργανισμών που αναζητούν σύγχρονα εργαλεία επικοινωνίας μέσω σταθερού/κινητού τηλεφώνου και υπολογιστή προκειμένου να βελτιώσουν την παραγωγικότητά τους. Παρέχει όλα τα χαρακτηριστικά ενός σύγχρονου IP τηλεφωνικού κέντρου και δίνει τη δυνατότητα επικοινωνίας μέσω φωνής, video ή instant messaging σε σταθερό, κινητό και υπολογιστή.

Παρέχεται “as-a-Service” προκειμένου να απαλλάξει τον πελάτη από τη διαχείριση του εξοπλισμού ή της υπηρεσίας, καθώς και την αγορά εξοπλισμού ή συσκευών. Αποτελεί ιδανική λύση για πελάτες που βρίσκονται σε φάση αγοράς νέου ή αναβάθμισης υφιστάμενου τηλεφωνικού κέντρου.

Πλεονεκτήματα


  • Λύση που παρέχεται από πιστοποιημένη πλατφόρμα του οίκου Alcatel-Lucent Enterprise, έναν από τους κορυφαίους κατασκευαστές στον κόσμο.
  • Fully managed υπηρεσία η οποία περιλαμβάνει τη λειτουργία τηλεφωνικού κέντρου και unified communications, λογισμικό για mobile/PC, την τηλεφωνία, τα κυκλώματα διασύνδεσης με τα επιμέρους σημεία παρουσίας του πελάτη (προαιρετικά), τη διαχείριση και μελλοντική αναβάθμιση και τη συντήρηση της υπηρεσίας.
  • Δυνατότητα ασφαλούς διασύνδεσης μέσω internet ή υλοποίησης ανεξάρτητου MPLS δικτύου από τη Forthnet για διασφάλιση της ποιότητας και της ασφάλειας των κλήσεων.
  • Δυνατότητα για mobility των χρηστών, με χρήση του σταθερού αριθμού του γραφείου τους από το κινητό τους τηλέφωνο μέσω αντίστοιχης mobile εφαρμογής.
  • Δεν απαιτείται εφάπαξ προμήθεια εξοπλισμού με ανάγκη αποπαγιοποίησης αυτού.
  • Μοντέλο pay-as-you-use / pay-as-you-grow, με χρέωση μόνο των εσωτερικών και των υπηρεσιών που χρησιμοποιεί ο πελάτης κάθε μήνα και χωρίς χρονική δέσμευση.
  • Απαλλαγή από το κόστος συμβολαίου συντήρησης του προμηθευτή του τηλεφωνικού κέντρου.
  • Απαλλαγή από αναβαθμίσεις των releases, διάφορα software patches, καθώς και από βλάβες σε περιόδους εκτός εγγύησης.
  • Σημαντική εξοικονόμηση κατανάλωσης ηλεκτρικού ρεύματος.
  • Υψηλή διαθεσιμότητα φιλοξενίας σε υποδομές της Forthnet, με παροχή SLA.
  • Εξειδικευμένη Τεχνική Υποστήριξη διαφόρων επιπέδων, ανάλογα την ανάγκη του πελάτη.
  • 24x7 Εποπτεία & Εξειδικευμένη Τεχνική Υποστήριξη VIP εταιρικών πελατών (Platinum Support).

Τεχνικά Χαρακτηριστικά


Ενδεικτικά παρατίθενται οι βασικές κατηγορίες υπηρεσιών τηλεφωνικού κέντρου & UCC που προσφέρονται μέσω της πλατφόρμας του Cloud PBX:

  • Προηγμένες υπηρεσίες τηλεφωνικού κέντρου
  • Unified Messaging (chat, presence etc.)
  • Voice Mail
  • Mobility μέσω mobile εφαρμογής softphone/UCC
  • Audio/Video Conference
  • Fax Server
  • Καταγραφή κλήσεων
  • Call Center

Περισσότερες πληροφορίες

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις corporate & wholesale υπηρεσίες Nova, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στην e-mail διεύθυνση sales@forthnet.gr.


© Forthnet Media S.A. 2014 - All rights reserved Google+