Case Study

Nova & TelephoneNet

Ένα νέο all-cloud περιβάλλον εργασίας

Χτίζοντας όλη την τηλεπικοινωνιακή υποδομή της στο cloud, η TelephoneNet αύξησε σημαντικά την ευελιξία της, ελαχιστοποιώντας παράλληλα την αρχική επένδυση με ένα pay-as-you-grow μοντέλο.

Η Nova και η εταιρία τηλεφωνικών & online πωλήσεων TelephoneNet συνεργάστηκαν για την υλοποίηση ενός σύνθετου και τεχνολογικά καινοτόμου έργου που βασίστηκε στις σύγχρονες υποδομές φιλοξενίας της Nova, το ιδιόκτητο δίκτυο οπτικών ινών της και την εμπειρία της στο σχεδιασμό και την παροχή εξειδικευμένων τηλεπικοινωνιακών λύσεων για εταιρικούς πελάτες.

Η παρεχόμενη λύση σχεδιάστηκε για τις νέες εγκαταστάσεις της TelephoneNet με σκοπό να καλύψει αποτελεσματικά τις συνεχώς μεταβαλλόμενες λόγω εποχικότητας ανάγκες της. Βασίζεται σε μια Private Cloud υποδομή πάνω στην οποία εγκαταστάθηκαν ολοκληρωμένες υπηρεσίες τηλεφωνικού κέντρου με πλήρες call center functionality (Virtual PBX, CTI με predictive dialer, firewall & reverse proxy για ασφαλή και ελεγχόμενη συνδεσιμότητα, CRM integration, file sharing). Η υποδομή τροφοδοτείται κεντρικά από SIP Trunk τηλεφωνία 350 καναλιών φωνής και η διασύνδεση με τις εγκαταστάσεις της TelephoneNet πραγματοποιείται με υψηλές και εγγυημένες ταχύτητες μέσω προστατευμένου μισθωμένου κυκλώματος οπτικής ίνας. Με αυτόν τον τρόπο, δεν υπάρχει τοπικά κανένας τηλεπικοινωνιακός εξοπλισμός και όλες οι υπηρεσίες παρέχονται δικτυακά μέσω της Nova, συγκαταλέγοντας την TelephoneNet μεταξύ των ελάχιστων all-cloud εταιριών στην Ελλάδα.

  • Private Cloud υποδομή
  • Virtual PBX
  • Call Center functionality
  • CTI με predictive dialer
  • CRM integration
  • SIP Trunk τηλεφωνία
  • Layer2 οπτική διασύνδεση
  • Πρόσβαση στο internet

© Forthnet Media S.A. 2014 - All rights reserved Google+