Case Study

Nova & Sephora

Οικονομία & απόδοση με cloud υποδομές τηλεφωνίας as a service

Η εταιρία Sephora Greece AE, μέλος του παγκοσμίως ηγετικού ομίλου στον τομέα των πολυτελών καλλυντικών LVMH και πάντα συνεπής στις αξίες της καινοτομίας και της προσαρμοστικότητας, επενδύει σε virtual υποδομές τηλεφωνίας από τη Νονα, τον κορυφαίο πάροχο επικοινωνίας & ψυχαγωγίας στη χώρα μας.

Για τη διαχείριση του πανελλαδικού δικτύου καταστημάτων της, η Sephora έπρεπε να αναπτύξει υποδομές που να μπορούν άμεσα, ευέλικτα και με ασφάλεια να υποστηρίζουν όλες τις ανάγκες επικοινωνίας που απαιτεί ο δυναμικός κλάδος του λιανικού εμπορίου. Επιπλέον, ως μέλος ενός πολυεθνικού ομίλου, έπρεπε ταυτόχρονα να εξυπηρετήσει και τις σύνθετες ανάγκες επικοινωνίας με το εξωτερικό σύμφωνα με τα υψηλά standards που θέτουν οι οργανισμοί παγκόσμιας εμβέλειας. Για όλους τους παραπάνω λόγους, η Sephora επέλεξε τις λύσεις Cloud Telephony και Unified Communications & Collaboration as a Service (UCCaaS), βασισμένες στο Nova Cloud και με ασφαλή διασύνδεση μέσω κλειστού MPLS VPN δικτύου.

Πέρα από τη διασφάλιση των συνθηκών λειτουργίας μέσω εφεδρείας συστημάτων και τη δυνατότητα εύκολης και άμεσης επέκτασης του δικτύου καταστημάτων, σημαντικός παράγοντας επιλογής ήταν και η κεντροποιημένη υλοποίηση και διαχείριση ενός πολυσύνθετου contact center για την εξυπηρέτηση όλων των σημείων παρουσίας της εταιρίας. Επιπρόσθετα, εκμεταλλευόμενη την κοινή χρήση και το δυναμικό διαμερισμό των διαθέσιμων πόρων μιας κεντρικοποιημένης virtualized υποδομής, η Sephora πέτυχε ταυτόχρονα σημαντικές οικονομίες κλίμακας και μείωση λειτουργικών εξόδων.

  • Cloud IaaS
  • Cloud Telephony
  • Multi-site vPBX
  • Redundant MPLS VPN
  • Internet feed
  • Business Continuity


© Forthnet Media S.A. 2014 - All rights reserved Google+