Case Study

Nova και Marks & Spencer

Αναβάθμιση εμπειρίας πελάτη στη λιανική πώληση

Τα Marks and Spencer μία από τις πιο σημαντικές εταιρίες στο χώρο του ρουχισμού, ολοκλήρωσαν σε συνεργασία με τη Nova, το έργο αναβάθμισης υποδομών ΙΤ με στόχο τη συνεχή αναβάθμιση και βελτίωση του Customer Experience.

Μία εταιρία με ιστορία και εμπειρία μεγαλύτερη από έναν αιώνα, δεν θα μπορούσε παρά να δίνει την ύψιστη σημασία στην εμπειρία των πελατών της μέσα στα καταστήματα λιανικής. Με αυτό τον ξεκάθαρο στόχο και σε συνεργασία με τη Nova, κορυφαίο πάροχο υπηρεσιών επικοινωνίας και ψυχαγωγίας στην Ελλάδα, σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε το έργο αναβάθμισης υποδομών ΙΤ που αφορούν τον τομέα υπηρεσιακής συνέχειας καθώς και την παροχή πρόσθετων υπηρεσιών προς τον τελικό πελάτη, με σκοπό την αναβάθμιση του Customer Experience.

Το έργο περιελάμβανε μεταξύ άλλων, υπηρεσίες διασύνδεσης σε MPLS και Internet δίκτυα με εφεδρεία πολλαπλών κυκλωμάτων, WiFi στα καταστήματα, διαχωρισμό και προτεραιοποίηση κίνησης στις διασυνδέσεις, επικοινωνία με κεντροποιημένη Customer Experience Music App, Business Continuity Cloud Back up και Disaster Recovery Connection services. Επιπλέον, με στόχο τη μείωση του ρίσκου, τα M&S ανέθεσαν την εποπτεία και τη διαχείριση υποδομών ΙΤ ζωτικής σημασίας στους πιστοποιημένους μηχανικούς τεχνικής εξυπηρέτησης της Nova, που θα υποστηρίζουν το δίκτυο της 24x7x365. Με αυτό τον τρόπο κατάφεραν να διατηρήσουν την πολυπλοκότητα των υποδομών τους στο επιθυμητό επίπεδο και να εστιάσουν τις προσπάθειές τους σε αυτό που κάνουν καλύτερα, την παροχή ποιοτικών υπηρεσιών ρουχισμού!

  • Managed IT Services
  • Redundant MPLS VPN & Internet διασυνδέσεις
  • Business Continuity
  • Multiple site Wifi
  • Cloud Back up
  • Υπηρεσίες τηλεφωνίας
  • Κυκλώματα οπτικών ινών


© Forthnet Media S.A. 2014 - All rights reserved Google+