Case Study

Nova & ΔΕΔΑ

Μέγιστη απόδοση και παραγωγικότητα με υπηρεσίες Contact Center (CCaaS) σε υποδομές Hybrid Cloud

Η Δημόσια Επιχείρηση Δικτύων Διανομής Αερίου (ΔΕΔΑ) επέλεξε να επενδύσει σε Hybrid Cloud IT υποδομές προκειμένου να μπορέσει να διαχειριστεί τη ραγδαία αύξηση των αναγκών της. Το ζητούμενο του έργου που υλοποιήθηκε ήταν η μεγιστοποίηση της απόδοσης σε σχέση με την αξία της επένδυσης σε βάθος δεκαετίας και για το λόγο αυτό επιλέχθηκε μία λύση δυναμικής κατανομής πόρων ανάλογα με τις ανάγκες της επιχείρησης και την εποχικότητα αυτών, έναντι επένδυσης σε hardware εξοπλισμό.

Η ΔΕΔΑ αξιοποίησε στο έπακρο της υπηρεσίες IaaS της Nova και μέσω της διασύνδεσης των τοπικών υποδομών της με το cloud της Nova, κατάφερε να εξασφαλίσει τη μέγιστη ασφάλεια και διαθεσιμότητα των πιο σημαντικών υπηρεσιών της. Πρώτη φυσικά σε προτεραιότητα η επικοινωνία με τους πελάτες της. Συγκεκριμένα, η λειτουργία του contact center της ΔΕΔΑ βασίζεται σε υπηρεσίες Virtual PBX και Unified Communications (UCCaaS) της Nova. Το contact center διασυνδέεται εντελώς αποκεντροποιημένα με το CRM της εταιρίας και προσφέρει δυνατότητες δυναμικής ανάθεσης θέσεων εργασίας σε διαφορετικά σημεία, μέσω κλειστού MPLS VPN, καλύπτοντας με αυτόν τον τρόπο και τις πιο απαιτητικές ανάγκες Business Continuity.

Το κλειστό δίκτυο MPLS της ΔΕΔΑ βασίζεται σε προστατευμένα κυκλώματα διαφορετικών φυσικών μέσων (οπτικών ινών, χαλκού και μικροκυματικά), με τη διασύνδεση των κεντρικών υποδομών του private cloud της εταιρίας με το cloud της Nova να πραγματοποιείται μέσω πλήρως προστατευμένων Layer2 κυκλωμάτων. Η διασύνδεση των δύο δικτύων έγινε απροβλημάτιστα και η λειτουργία των υποδομών αποτελεί πια μέρος των παρεχόμενων υπηρεσιών Nova, εξοικονομώντας με αυτό τον τρόπο για τη ΔΕΔΑ πολύτιμα ΙΤ resources.

  • Contact Center as a Service
  • Cloud Telephony
  • IaaS
  • Redundant MPLS VPN
  • Κυκλώματα οπτικών ινών
  • Business Continuity


© Forthnet Media S.A. 2014 - All rights reserved Google+