Συχνές Ερωτήσεις

Μπορώ να χρησιμοποιήσω δικό μου εξοπλισμό;

Ο εξοπλισμός που σoυ παρέχεται με την υπηρεσία είναι ειδικά σχεδιασμένος για να απολαμβάνεις αδιάλειπτα την υπηρεσία σου. Εάν χρησιμοποιηθεί άλλος εξοπλισμός δε θα μπορείς να έχεις πρόσβαση με ασφάλεια στις υπηρεσίες Nova2play SAT, Nova3play SAT και Nova SAT 20.

Η υπηρεσία είναι σταθερή με κακές καιρικές συνθήκες;

Παλαιότερα η ισχυρή βροχόπτωση αποτελούσε ένα εν δυνάμει σοβαρό εμπόδιο για την ανάπτυξη δορυφορικών υπηρεσιών. Σήμερα η υπηρεσία που απολαμβάνεις προσαρμόζεται αυτόματα στην εξασθένιση που προξενεί η βροχή στο ψηφιακό σήμα (ρυθμίζοντας κατάλληλα την ισχύ εκπομπής προς το δορυφόρο) ενώ με εφαρμογή προηγμένων τεχνικών κωδικοποίησης και διαμόρφωσης (ACM) ξεπερνά τα προβλήματα που προκαλούν οι ενδεχόμενες διαλείψεις στη μετάδοση. Το αποτέλεσμα είναι τα όποια προβλήματα να είναι πλέον πολύ σπάνια και να περιορίζονται μόνο στις περιπτώσεις πραγματικά πολύ άσχημων καιρικών συνθηκών, ενώ και ο χρόνος αποκατάστασής τους να είναι πολύ σύντομος.

Παρέχεται Static IP;

Ναι, με την υπηρεσία παρέχεται επιλογή για Static IP. (Η IP διεύθυνση - Internet Protocol address - είναι ο μοναδικός αριθμός που χρησιμοποιείται από τις συσκευές για τη μεταξύ τους αναγνώριση και συνεννόηση στο διαδίκτυο. Μία διεύθυνση IP αποτελεί ουσιαστικά το αντίστοιχο μιας μοναδικής ταυτότητας για έναν υπολογιστή στο internet. Στις περισσότερες περιπτώσεις, η IP που χρησιμοποιείται για την πρόσβαση της κάθε συσκευής στο διαδίκτυο είναι δυναμική, που σημαίνει ότι αυτή η διεύθυνση μπορεί να αλλάζει κάθε φορά που η συγκεκριμένη συσκευή συνδέεται στο internet μέσω της ίδιας σύνδεσης.) Εφόσον επιλέξεις να έχεις Static IP, η διεύθυνσή σου στο internet παραμένει κάθε φορά η ίδια, με αποτέλεσμα η συσκευή σου να παίρνει την ίδια σταθερή και μοναδική ταυτότητα κάθε φορά που συνδέεστε στο διαδίκτυο. Με αυτόν τον τρόπο, έχεις μεταξύ άλλων τη δυνατότητα να αποκτήσεις και απομακρυσμένη πρόσβαση στη συγκεκριμένη συσκευή, καθώς θα γνωρίζεις κάθε φορά τη σταθερή μοναδική της ταυτότητα στο διαδίκτυο!

Παρέχεται email ή άλλες υπηρεσίες;

Ναι, με την υπηρεσία μπορείς να έχεις δωρεάν και υπηρεσία email από τη Νova, όπως και όλοι οι υπόλοιποι χρήστες των broadband υπηρεσιών μας!

Μπορώ να έχω ταυτόχρονα και τηλεόραση μέσω του δορυφόρου;

Μπορείς εφόσον επιλέξεις την υπηρεσία Nova3play SAT.

Μπορώ να έχω ταυτόχρονα και τηλεφωνία μέσω του δορυφόρου;

Μπορείς, εφόσον επιλέξεις την υπηρεσία Νova2play SAT ή την υπηρεσία Nova3play SAT.

Μπορώ να παίξω on line παιχνίδια;

Δεν συστήνουμε να προχωρήσεις σε τέτοια χρήση της υπηρεσίας internet γιατί πολύ σύντομα θα ενταχθείς στην πολιτική ορθής χρήσης και η ταχύτητα της σύνδεσής θα περιοριστεί. Οπωσδήποτε, δε συνιστάται για παιχνίδια τύπου « first-person shooter » εξαιτίας του σημαντικά μεγαλύτερου χρόνου απόκρισης (χρόνος ping περίπου 600 –- 650 ms).

Πόσο είναι το "latency" (καθυστέρηση) σε μια δορυφορική μετάδοση δεδομένων;

Οι γεωστατικοί δορυφόροι βρίσκονται σε τροχιά γύρω από τη γη και σε ύψος 36.000 χιλιομέτρων, περίπου, επάνω από τον ισημερινό. Τα δεδομένα που εκπέμπονται από ένα επίγειο σταθμό χρειάζονται περίπου 250 msec για να φτάσουν στο δορυφόρο και να επιστρέψουν στη γη (roundtrip time). Επίσης, τα πρωτόκολλα κωδικοποίησης και προς τις δύο κατευθύνσεις προσθέτουν άλλα 600 msec. Για να περιοριστεί η καθυστέρηση (latency) στη μεταφορά δεδομένων, η οποία θα είχε αρνητική επίδραση στην ταχύτητα του browsing, το μόντεμ που παρέχεται διαθέτει ειδικό λογισμικό Web acceleration και λειτουργία Performance Enhancing Proxy.

Γιατί υπάρχει Πολιτική Ορθής Χρήσης;

Η Πολιτική Ορθής Χρήσης υπάρχει για να επιτρέπει την βέλτιστη χρήση του δορυφορικού φάσματος από όλους τους χρήστες. Εφαρμόζεται δηλαδή, για να αποτρέψει μια μικρή μειοψηφία χρηστών να προβούν σε μη αποδεκτή χρήση της υπηρεσίας που μπορεί να δημιουργήσει πρόβλημα στους υπόλοιπους χρήστες.

Τι γίνεται όταν στο internet ξεπεράσω τη μηνιαία κίνηση που δικαιούμαι, έχω κάποια χρέωση;

Όχι, δεν θα έχεις την οποιαδήποτε πρόσθετη χρέωση ούτε διακόπτεται η υπηρεσία internet. Σε περίπτωση που υπερβείς αυτό το όριο, περιορίζεται προσωρινά η ταχύτητα της σύνδεσής σου στο ανώτατο όριο των 256 kbps upload & 128 kbps download έως το τέλος του μηνιαίου κύκλου της υπηρεσίας σου. Στη συνέχεια, η ταχύτητα επανέρχεται αυτόματα στο ανώτατο όριο των 20Mbps download & 6Mbps upload.

Ο προσφερόμενος όγκος δεδομένων είναι αρκετός;

Για απλή οικιακή χρήση θα δεις και στην πράξη ότι θα καλύψει τις ανάγκες σου. Άλλωστε, κάνοντας και ορθή χρήση της υπηρεσίας, θα δεις ότι συνεχώς θα μπορείς να κάνεις από απλό browsing μέχρι και downloading. Ακόμη όμως και να ξεπεράσεις το όριο των GB, δε θα μείνεις ποτέ χωρίς υπηρεσία, απλά θα μειωθεί η ταχύτητά σου.

Η Πολιτική Ορθής Χρήσης αφορά τόσο το downloading όσο και το uploading;

Ναι, η κίνηση που κάνεις αφορά τόσο στο downloading όσο και στο uploading.

Υπάρχει κάποια Πολιτική Ορθής Χρήσης σχετικά με την υπηρεσία internet;

Ισχύει Πολιτική Ορθής Χρήσης με ανώτατο όριο κίνησης δεδομένων 10GB / μήνα ή 20GB/μήνα (με απεριόριστη νυχτερινή χρήση 23:00- 07:00) εφόσον επιλεχθεί η συγκεκριμένη υπηρεσία.

Πόσο γρήγορο είναι το internet μέσω δορυφόρου;

To internet που παρέχεται με τις υπηρεσίες Nova SAT 20, Nova2play SAT και Nova3play SAT είναι με ταχύτητες έως 20Mbps download & 6 Mbps Upload. Η υπηρεσία είναι σχεδιασμένη με τέτοιο τρόπο ώστε να παρέχει ταχύτητα πολύ κοντινή στα 20 Mbps σε κάθε πελάτη. Βάσει εμπειρίας, το internet μέσω δορυφόρου σε σχέση με το internet μέσω σταθερού δικτύου παρέχει πολύ πιο κοντινές ταχύτητες της ονομαστικής («έως 20Mbps»). Ειδικά σε απομακρυσμένες περιοχές αυτή η απόκλιση είναι πολύ μεγαλύτερη καθώς συνήθως με μια π.χ. ADSL σύνδεση η μέση πραγματική ταχύτητα που πιάνει ο χρήστης σε αυτές τις περιοχές δεν ξεπερνάει τα 4 Mbps (από 24Mbps).

Χρειάζεται ο υπολογιστής μου να έχει ιδιαίτερες δυνατότητες;

Όχι, ο υπολογιστής σου συνδέεται στο modem όπως με οποιαδήποτε άλλη σύνδεση, ενώ η τηλεφωνία λειτουργεί μέσω του router που σου παρέχεται (εφόσον έχεις υπηρεσία που περιλαμβάνει τηλεφωνία) και δεν σχετίζεται με τον υπολογιστή σου. Υποστηρίζονται όλοι οι διαδεδομένοι τύποι των υπολογιστών.

Τι εξοπλισμό θα χρειαστώ;

Λαμβάνεις όλον τον εξοπλισμό με την αγορά της υπηρεσίας & οι εξειδικευμένοι συνεργάτες μας αναλαμβάνουν την εγκατάσταση της δορυφορικής κεραίας εξωτερικά αλλά και του εξοπλισμού μέσα στο σπίτι.

Χρειάζομαι τηλεφωνική γραμμή;

Όχι, δεν χρειάζεται να έχεις τηλεφωνική γραμμή στο σπίτι σου. Όλες οι υπηρεσίες παρέχονται μέσω επικοινωνίας με τον Δορυφόρο. Ειδικά για την υπηρεσία τηλεφωνίας μπορείς ακόμη και να μεταφέρεις στην υπηρεσία σου τον τηλεφωνικό αριθμό που ενδεχομένως ήδη έχεις.

© Forthnet Media S.A. 2014 - All rights reserved Google+