Συχνές ερωτήσεις

Γενικές ερωτήσεις

Πώς μπορώ να αποκτήσω το Nova GO;

Δες τη διαδικασία εγγραφής στο www.nova.gr / nova GO / ΠΩΣ ΒΛΕΠΩ.

Σε ποιες συσκευές μπορώ να βλέπω Nova GO;

Μπορείς να απολαμβάνεις το Nova GO σε μία από τις παρακάτω συσκευές:

  • Laptop (Windows 7 ή νεότερο, Mac OS-X 10.10 ή νεότερο)
  • Tablet (Android 4.2 ή νεότερο, iOS 9 ή νεότερο)
  • Smartphone (Android 4.2 ή νεότερο, iOS 9 ή νεότερο)

H εφαρμογή παρέχεται για χρήση, αποκλειστικά και μόνο, με τις συμβατές συσκευές (laptops, smartphones και tablets) οι οποίες δεν είναι rooted (τροποποίηση ή αφαίρεση των περιορισμών που περιλαμβάνονται στο λειτουργικό των συσκευών).


Αναλυτικά χαρακτηριστικά:
  • Laptops με λειτουργικό Windows 7 ή νεότερο & Mac OS-X 10.10 ή νεότερο, με οποιονδήποτε διαθέσιμο browser.

  • Ελάχιστες Απαιτήσεις συστήματος
    OS Windows 7 και νεότερα (supported Windows 7,8,8.1,10)
    Mac OS-X 10.10 και νεότερα (supported 10.10, 10.11)
    CPU 32-bit or 64bit cpu >1.5Ghz
    RAM 4 GB
    GPU WebGL enable
    Resolution 800x600 dpi

  • Tablets (Apple iPad, Android tablets).

  • Ελάχιστες Απαιτήσεις συστήματος
    OS iOS 9 και νεότερο
    Android 4.2 και νεότερο
    Resolution Apple: All
    Android: 1024x600 ή 1280x800 pixels και άνω

  • Smartphones (Apple iPhone / Android phones).

  • Ελάχιστες Απαιτήσεις συστήματος
    OS iOS 9 και νεότερο
    Android 4.2 και νεότερο
    Resolution Apple: All
    Android: 1024x600 ή 1280x800 pixels και άνω

Έχασα / ξέχασα το password μου. Πώς μπορώ να το βρω;

Tο password μπορεί να αλλάξει μέσω του myaccount.nova.gr -> Η υπηρεσία μου -> Nova GO ή απλά πατώντας εδώ

Θέλω να αλλάξω το password μου, τι πρέπει να κάνω;

Σε περίπτωση που:

  • γνωρίζεις & θέλεις να αλλάξεις το password, η διαδικασία γίνεται εύκολα και γρήγορα, από τις Ρυθμίσεις της εφαρμογής στη συσκευή που βλέπετε τώρα το Nova GO επιλέγοντας "Κωδικός Λογαριασμού Αλλαγή ".
  • Αν δεν τον γνωρίζεις, επισκέψου το myaccount.nova.gr -> Η υπηρεσία μου -> Nova GO ή απλά πατώντας εδώ

Ποια είναι η διαφορά του κωδικού password με τον κωδικό pin;

Ο κωδικός password σου δίνει πρόσβαση στην υπηρεσία Nova GO. Με τον κωδικό pin μπορείς να προχωρήσεις σε δημιουργία πολλαπλών προφίλ (έως 4) ορίζοντας το επίπεδο γονικής συναίνεσης & αφού έχεις συνδεθεί στην υπηρεσία Nova GO

Πού βρίσκω τον κωδικό PIN;

Αρχικά ο κωδικός PIN είναι ακριβώς ίδιος με το password. Μπορείς οποιαδήποτε στιγμή να τον αλλάξεις εύκολα & γρήγορα μέσω του myaccount.nova.gr -> Η υπηρεσία μου -> Nova GO ή απλά πατώντας εδώ

Θέλω να αλλάξω ή ξέχασα τον κωδικό PIN, τι πρέπει να κάνω;

Σε κάθε περίπτωση μπορείς να αλλάξεις τον κωδικό pin μέσω του myaccount.nova.gr > Η υπηρεσία μου > Nova GO ή απλά πατώντας εδώ

Ποιοί browsers υποστηρίζονται για τη παρακολούθηση μέσω laptop;

Όλοι οι browsers (π.χ. Chrome, IE, Safari κ.α.)

Θέλω να βλέπω Nova GO μέσω του laptop μου και κατά την είσοδο μου ζητάει να κατεβάσω και να εγκαταστήσω τον Nova GO player. Γιατί;

Με το Nova GO player σου δίνεται η δυνατότητα

  • Να έχεις εικόνα μέσω οποιουδήποτε browser (π.χ. IE, Mozilla, Chrome e.t.c.)
  • Να εγκαταστήσεις την υπηρεσία Nova GO σε οποιoδήποτε laptop με λειτουργικό Windows ή Μac Os (προϋποθέτει να επιτρέψεις την εγκατάσταση του Nova GO player)
  • Να συνεχίζεις την πλοήγηση στην εφαρμογή ή να εργάζεσαι στο laptop σου με τον player να λειτουργεί στο παρασκήνιο στο πρόγραμμα που επιθυμείς

Πόσο κοστίζει το Nova GO;

Η υπηρεσία Nova GO, προσφέρεται δωρεάν σε όλους τους συνδρομητές Nova (τιμή τιμοκαταλόγου: 5,50€/μήνα. Για τις τρέχουσες τιμές ενημερωθείτε εδώ). Για συνδρομητές που δεν έχουν όλα τα κανάλια Novasports ή /και Novacinema ισχύει 12μηνη ανανέωση υπηρεσίας. Το περιεχόμενο εξαρτάται από τη συνδρομή Nova.

Τι ταχύτητα σύνδεσης χρειάζομαι για να δω μια ταινία; Γιατί η ποιότητα της ταινίας που παρακολουθώ αλλάζει κατά την διάρκεια της προβολής;

Για καλή θέαση το minimum είναι τα 2-3Mbps. Προκειμένου η εμπειρία χρήσης της υπηρεσίας να είναι όσο το δυνατόν πιο απρόσκοπτη γίνεται, η ποιότητα θέασης είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με την ποιότητα σύνδεσης στο Internet. Εφόσον η σύνδεσή σας είναι αρκετά καλή τότε η ποιότητα θα είναι και αυτή η μέγιστη δυνατή, εάν όμως για οποιονδήποτε λόγο δεν έχετε καλή σύνδεση ή αν η ποιότητα της σύνδεσης σας χειροτερέψει, αυτόματα θα επηρεαστεί και η ποιότητα του περιεχομένου που παρακολουθείτε έτσι ώστε να μη διακοπεί η θέαση. Επίσης, αν θέλεις μπορείς να επιλέξεις εσύ την ποιότητα μέσα από τον player.

Πώς μοιράζομαι την υπηρεσία με τα υπόλοιπα μέλη της οικογένειάς μου;

Μέσω του κύριου λογαριασμού στο μενού "Διαχείριση Προφίλ" στο επάνω δεξί μέρος της οθόνης (μέσω laptop) ή στο μενού "My Nova GO" (μέσω των εφαρμογών iOS και Android), υπάρχει η δυνατότητα να δημιουργηθούν μέχρι και 4 παρένθετοι λογαριασμοί (προφίλ, με περιορισμένα δικαιώματα) οι οποίοι να είναι μοναδικοί για κάθε μέλος της οικογένειας.

Πώς μπορώ να αποτρέψω τα παιδιά μου από τη θέαση ακατάλληλου περιεχομένου;

Iσχύουν όσα γνωρίζετε ήδη από τον αποκωδικοποιητή σας. Έχετε τη δυνατότητα να διαχειριστείτε τον λογαριασμό σας και να «κλειδώσετε» το περιεχόμενο στο οποίο δεν επιθυμείτε να έχουν πρόσβαση τα παιδιά σας μέσα από το MyNovaGO>Admin>Διαχείριση Προφίλ πατώντας στο profile σας και επιλέγοντας "Επίπεδο Γονικού ελέγχου".
ΙΣΧΥΟΥΝ ΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ:

Κ Κατάλληλο για όλους
ΚΓΣΕ Κατάλληλο, επιθυμητή η γονική συναίνεση
ΚΓΣΑ Κατάλληλο, απαραίτητη η γονική συναίνεση
Κ15 Ακατάλληλο για ανήλικους κάτω των 15 ετών
X Ακατάλληλο για ανηλίκους

Τι σύνδεση internet χρειάζεται ώστε να έχω πρόσβαση στην υπηρεσία;

Η υπηρεσία διατίθεται μέσω οποιασδήποτε broadband σύνδεσης (ενσύρματης ή ασύρματης) στην Ελλάδα. Υπενθυμίζουμε ότι η χρήση μέσω δικτύων κινητής τηλεφωνίας δεν υποστηρίζεται.

Είναι απαραίτητο να γίνουν παραμετροποιήσεις στη συσκευή ή στο router;

Στην περίπτωση των tablets και smartphones δεν είναι απαραίτητη καμία αλλαγή ή παραμετροποίηση. Αυτό ισχύει και για την πλειονότητα των laptops. Είναι πιθανόν όμως να δημιουργηθούν προβλήματα σε περίπτωση που έχετε ενεργοποιήσει εξειδικευμένες ρυθμίσεις ασφαλείας στο δίκτυο, το λειτουργικό ή τον browser σας.
Για τεχνική υποστήριξη καλέστε στο 13831 (0,0312€/λεπτό, από δίκτυο Forthnet).

Προσπαθώ να συνδεθώ στην υπηρεσία και μου εμφανίζεται το μήνυμα: "Έχετε ξεπεράσει τον επιτρεπόμενο αριθμό συσκευών". Τι σημαίνει;

Σας υπενθυμίζουμε ότι με τη συνδρομή σας έχετε την δυνατότητα να καταγράψετε και να χρησιμοποιείτε 1 συσκευή. Το μήνυμα αυτό εμφανίζεται όταν έχετε ξεπεράσει τον επιτρεπόμενο αριθμό συσκευών. Μπορείτε αυτόματα να ανανεώσετε τη συσκευή σας, μία φορά το μήνα, μέσω του myaccount.nova.gr -> Η υπηρεσία μου -> Nova GO και μέσα από τις ρθυμίσεις της εφαρμογής στη συσκευή που βλέπετε τώρα το Nov GO στην ενότητα «Διαχείριση συσκευών».

Θέλω να ανανεώσω / αντικαταστήσω μια συσκευή μου, τι πρέπει να κάνω;

Με βάση την Πολιτική Ορθής Χρήσης* η ανανέωση συσκευής επιτρέπεται μια φορά το μήνα. Κάνοντας login από τη νέα σας συσκευή, εμφανίζεται μήνυμα επιβεβαίωσης διαγραφής της προηγούμενης.

Προσπαθώ να συνδεθώ στην υπηρεσία και μου εμφανίζεται το μήνυμα: "Connect failed". Τι σημαίνει;

Βεβαιωθείτε ότι έχετε σύνδεση στο Internet και δοκιμάστε εκ νέου.
Αν το πρόβλημα συνεχίζεται, καλέστε στο 13831 (0,0312€/λεπτό, από δίκτυο Forthnet).

Μπορώ να παρακολουθήσω περιεχόμενο από το Nova GO στην τηλεόρασή μου;

Η υπηρεσία διατίθεται μόνο μέσω φορητών συσκευών laptop, tablets και smartphones. Δεν υποστηρίζεται η δυνατότητα παρακολούθησης της υπηρεσίας μέσω τρίτων συσκευών, τηλεοράσεων, εξωτερικών monitor κλπ. Σας υπενθυμίζουμε ότι η υπηρεσία προορίζεται αποκλειστικά και μόνο για ιδιωτική θέαση.

Σε περίπτωση που αντιμετωπίζω κάποιο άλλο πρόβλημα που μπορώ να απευθυνθώ;

Για οποιαδήποτε ερώτηση μπορείτε να καλέσετε στο 13831 (0,0312€/λεπτό, από δίκτυο Forthnet) ή να αποστείλετε email στο info@novago.gr.

Θέαμα Nova GO

Τι μπορώ να δω;

Τα καλύτερα της Nova για να μην χάνετε στιγμή από τα αγαπημένα σας προγράμματα! Με την υπηρεσία Nova GO όλη η οικογένεια παρακολουθεί χωρίς καμία επιπλέον χρέωση, αγαπημένες ταινίες, ζωντανές αναμετρήσεις, σειρές και πολλά άλλα!

Τι χρειάζεται για να παρακολουθήσω το συγκεκριμένο περιεχόμενο;

Για την παρακολούθηση είναι απαραίτητα τα εξής:

  • Σύνδεση στο Internet (ασύρματη ή ενσύρματη),
  • Συμβατό Laptop και εγκατάσταση του Nova GO player (Windows 7, Mac OS OS-X 10.10 ), smartphone ή / και tablet (iOS 9 ή νεότερο)
  • Tα στοιχεία πρόσβασης στην υπηρεσία (username, password και PIN).

Δεν μπορώ να δω ταινίες/αθλητικά. Γιατί;

Το περιεχόμενο της υπηρεσίας Nova GO προσφέρεται πάντα βάσει της Nova συνδρομής σας. Π.χ.οι συνδρομητές Nova 3Play έχουν την δυνατότητα θέασης ταινιών μέσα από επιλεγμένο on demand περιεχόμενο, highlights από όλα τα αθλητικά γεγονότα και άλλα πολλά.

Έχω την βασική συνδρομή Nova Start pack/ Nova 3play / Nova Επίγεια. Τι περιεχόμενο μπορώ να δω;

Μπορώ να δω ταινίες μέσα από επιλεγμένο on demand περιεχόμενο, highlights από όλα τα αθλητικά γεγονότα, διεθνή ειδησεογραφία, πλούσιο παιδικό πρόγραμμα και άλλα.

Τι είναι το FOX Play;

Το FOX Play προσφέρει on demand πρόσβαση στα τελευταία επεισόδια των σειρών των καναλιών FOX & FOX Life.

Πόσο κοστίζει το FOX Play;

Το FOX Play παρέχεται εντελώς ΔΩΡΕΑΝ μέσω των υπηρεσιών Nova GO & Nova On Demand*.
* Απαιτείται ενεργοποίηση των υπηρεσιών

Πώς θα βρω το FOX Play στο Nova GO;

Αφού έχεις προχωρήσει σε ενεργοποίηση της υπηρεσίας Nova GO θα χρειασθεί να επιλέξεις από το menu της υπηρεσίας την κατηγορία «on demand» και στη συνέχεια την επιλογή FOX Play.

Σε ποιους συνδρομητές Nova διατίθεται το FOX Play;

To FOX Play διατίθεται σε:

  • Όλους τους συνδρομητές στα προγράμματα Nova3play & Nova Τηλεόραση μέσω της υπηρεσίας Nova GO.
  • Όλους τους συνδρομητές στα προγράμματα Nova3play μέσω της υπηρεσίας Nova On Demand.

Στο FOX Play μπορώ να δω όλες τις σειρές των καναλιών FOX και FOX Life;

Στο FOX Play διατίθενται on demand τα νέα επεισόδια από τις τρέχουσες σειρές των καναλιών FOX & FOX Life.

Μπορώ να συνδεθώ στο FOX Play και από τον ιστότοπο foxplay.gr;

Οι συνδρομητές της Nova απολαμβάνουν το FOX Play μόνο μέσα από τις υπηρεσίες Nova GO & Nova On Demand*.
*Όπου αυτές διατίθενται. Απαιτείται ενεργοποίηση των υπηρεσιών.

Διαχείριση θέασης

Τι είναι η Διαχείριση Θέασης και ποιούς αφορά;

H Διαχείριση Θέασης αφορά όλους τους συνδρομητές Nova3play & Nova Τηλεόραση με πρόσβαση στo/α κανάλι/α Novasports1HD, Novasports2HD, Novasports3HD & Novasports4HD.
Με τη Διαχείριση Θέασης μπορείς να επιλέξεις σε ποια οθόνη θα απολαμβάνεις τους ζωντανούς αγώνες των Novasports, ανάμεσα στην τηλεόραση και στην Nova GΟ συσκευή σου, εύκολα & γρήγορα απλά πατώντας εδώ.

Ποιοί αγώνες συμμετέχουν στην ενέργεια "Διαχείρισης Θέασης";

Η "Διαχείριση Θέασης" αφορά σε επιλεγμένους ζωντανούς αγώνες των Novasports. Εφόσον στο Nova GO σου εμφανιστεί το μήνυμα Διαχείρισης Θέασης μπορείς να αποφασίσεις αν θα συνεχίσεις την θέαση του αγώνα στη Nova GO συσκευή σου πατώντας εδώ ή αν θα εξακολουθείς να τον παρακολουθείς από την τηλεόραση σου. Τόσο απλά!

Στη Νοva GO συσκευή μου εμφανίζεται μήνυμα «Για τη θέαση του αγώνα σε αυτή τη συσκευή, μπες στο Nova My Account και από το μενού επίλεξε “Nova GO”…». Τι πρέπει να κάνω;

Αν εμφανιστεί στη Nova GO συσκευή σου το παρακάτω μήνυμα, τότε βρίσκεσαι εκτός δικτύου Nova.

"Για τη θέαση του αγώνα σε αυτή τη συσκευή, μπες στο Nova My Account και από το μενού επίλεξε “Nova GO” και άλλαξε τη θέαση από την Τηλεόραση σε Nova GO. Η θέαση στη τηλεόραση θα επανέλθει αυτόματα μετά τη λήξη του αγώνα."

Mπορείς να αποφασίσεις αν θα συνεχίσεις την θέαση του αγώνα στη Nova GO συσκευή σου πατώντας εδώ ή αν θα εξακολουθείς να τον παρακολουθείς από την τηλεόραση σου.

Πώς μπορώ να διαλέγω σε ποιά οθόνη θα βλέπω τους ζωντανούς αγώνες των Novasports;

Εύκολα. To μόνο που χρειάζεται είναι να συνδεθείς στην υπηρεσία Nova My Account και να επιλέξεις από το menu “Διαχείριση θέασης” σε ποια οθόνη θα δεις τους ζωντανούς αγώνες των Novasports. Εφόσον είσαι συνδεδεμένος εντός δικτύου Nova μπορείς να βλέπεις τους ζωντανούς αγώνες των Novasports τόσο από τη Nova GO συσκευή σου όσο και από τη τηλεόραση σου.

Δεν έχω Nova My Account. Πώς θα διαχειριστώ τη θέαση των ζωντανών αγώνων των Novasports;

Θα πρέπει να προχωρήσεις στη δημιουργία Nova My Account λογαριασμού πατώντας εδώ.

Kάθε πότε μπορώ να αλλάζω οθόνη; Υπάρχει περιορισμός;

Δεν υφίσταται περιορισμός. Μπορείς κατά τη διάρκεια του ζωντανού αγώνα να προχωρήσεις σε όσες αλλαγές επιθυμείς μέσω του Nova My Account.

Μετά το τέλος του ζωντανού αγώνα χρειάζεται να προχωρήσω σε κάποια ενέργεια για να επανέλθει η εικόνα στη τηλεόραση μου;

Μετά το τέλος του ζωντανού αγώνα θα επανέλθει αυτόματα η εικόνα στη τηλεόραση σου.

Θέαση στις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης

Μπορώ να χρησιμοποιώ το Nova GO και στο εξωτερικό;

Βάσει του Κανονισμού (ΕΕ 2017/1128) του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 14ης Ιουνίου 2017 για τη διασυνοριακή φορητότητα των υπηρεσιών επιγραμμικού περιεχομένου στην εσωτερική αγορά, είναι δυνατή η θέαση μέσω Nova GO στις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Δείτε εδώ τις χώρες. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι να έχετε ενεργή συνδρομή σε κάποια υπηρεσία Nova3play ή Nova Τηλεόραση.

Τι χρειάζεται να κάνω για να βλέπω Nova GO σε κάποια χώρα της Ευρωπαϊκής Ένωσης;

Δεν απαιτείται καμία ενέργεια από την πλευρά σας. Εφόσον έχετε ενεργή συνδρομή σε κάποια υπηρεσία Nova3play ή Nova Τηλεόραση και ενεργοποιήσετε την υπηρεσία Nova GO έχετε πρόσβαση στο θέαμα της συνδρομή σας από οποιαδήποτε χώρα της Ευρωπαϊκής Ένωσης με οποιαδήποτε σύνδεση Internet, ασύρματη μέσω Wi-Fi ή ενσύρματη.

Για πόσο χρονικό διάστημα μπορώ να βλέπω Nova GO στο εξωτερικό;

Η θέαση επιτρέπεται στις χώρες Ευρωπαϊκής Ένωσης για διάστημα 12 μηνών.

Έχω τη δυνατότητα παράτασης της θέασης στην Ευρωπαϊκή Ένωση, εφόσον παραμείνω στο εξωτερικό για περισσότερο από 12 μήνες;

Όχι. Θα χρειαστεί να γίνει τουλάχιστον ένα login στην υπηρεσία Nova GO από ελληνική IP προκειμένου να σας δοθεί η δυνατότητα επανεκκίνησης της θέασης εντός Ε.Ε.

Μπορώ να ενεργοποιήσω το Nova GO εφόσον βρίσκομαι στο εξωτερικό;

Εφόσον βρίσκεται σε οποιαδήποτε χώρα της Ευρωπαϊκής Ένωσης (δείτε εδώ τη λίστα με τις χώρες), οι δυνατότητες της υπηρεσίας είναι ίδιες με αυτές που ισχύουν στην Ελλάδα.

Που μπορώ να απευθυνθώ εάν βρίσκομαι στο εξωτερικό και έχω απορίες για τη χρήση του Nova GO;

Μπορείτε να καλέσετε στο (+30)2119552000.

Offline θέαση

Τι είναι η θέαση offline;

Η θέαση offline αφορά τη δυνατότητα παρακολούθησης κάποιου προγράμματος από την on demand ενότητα του Nova GO, χωρίς την ύπαρξη δικτύου Internet.

Μπορώ να διακόψω μία λήψη ή να σβήσω ένα πρόγραμμα από τις Λήψεις;

Κατά τη διάρκεια μίας λήψης, μπορείς να την ακυρώσεις, πηγαίνοντας στην ενότητα Λήψεις, πατώντας επάνω στο πρόγραμμα κι επιλέγοντας Ακύρωση λήψης ή να την διακόψεις πατώντας επάνω στο πρόγραμμα κι επιλέγοντας Παύση λήψης. Σε laptops η διαχείριση των λήψεων γίνεται από την offline εφαρμογή.
Εάν θέλεις να διαγράψεις μια λήψη, ακολουθείς την ίδια διαδικασία όπως παραπάνω, επιλέγοντας, όμως, Διαγραφή. Στο IOS αυτό γίνεται μετακινώντας το πρόγραμμα αριστερά.

Μπορώ να δω την πρόοδο λήψης;

Σε tablets & smartphones μπορείς να δεις την κατάσταση λήψης:

  • Στην ενότητα on demand στο αντίστοιχο πρόγραμμα (το εικονίδιο λήψης γίνεται progress bubble)
  • Στην ενότητα My Nova GO στις λήψεις

Σε laptops μπορείς να δεις την πρόοδο της λήψης στην offline εφαρμογή.

Για πόσο διάστημα είναι διαθέσιμο ένα πρόγραμμα για offline θέαση;

Τα προγράμματα είναι διαθέσιμα για offline θέαση για 30 ημέρες από τη στιγμή της λήψης τους. Εάν πατήσεις play, τότε έχεις στη διάθεση σου 48 ώρες για να τα δεις. Εάν κατέβουν από την υπηρεσία, δεν είναι διαθέσιμα προς θέαση offline.

Εάν λήξει το πρόγραμμα από την offline θέαση, σβήνεται αυτόματα;

Το πρόγραμμα εμφανίζεται στις Λήψεις πιο αχνό και μπορείς να το διαγράψεις πατώντας επάνω του. Στα laptops η διαγραφή γίνεται από την offline εφαρμογή.

Που αποθηκεύονται τα προγράμματα που κατεβάζω για offline θέαση;

Αποθηκεύονται στη συσκευή σου, για αυτό πρέπει να υπάρχει διαθέσιμος χώρος για τη λήψη τους. Μπορείς να δεις το διαθέσιμο χώρο της συσκευής σου στις ρυθμίσεις του Nova GO. Η παρακολούθηση των προγραμμάτων είναι διαθέσιμη μόνο μέσω του Nova GO και μόνο στη συσκευή που τα έχεις κατεβάσει. Σε Android έχεις την επιλογή αποθήκευσης σε εσωτερική ή εξωτερική μήνη εφόσον υπάρχει σχετική κάρτα στη συσκευή σου.

Μπορώ να επιλέξω την ποιότητα στην οποία θα κατεβάσω τα προγράμματα για offline θέαση;

Ναι υπάρχει η υψηλή και χαμηλή ποιότητα, την οποία επιλέγεις από τις ρυθμίσεις του Nova GO. Η ποιότητα επηρεάζει και το μέγεθος και την ταχύτητα λήψης του προγράμματος. Στα laptops μπορείς να ορίσεις την ποιότητα λήψης από τις ρυθμίσεις στην offline εφαρμογή.

Πόση είναι η χωρητικότητα κάθε αρχείου προγράμματος που κατεβάζω;

Σε χαμηλή ποιότητα το μέγεθος ενός αρχείου προγράμματος διάρκειας 1 ½ ώρας είναι μεταξύ 600MB-800MB. Σε υψηλή ποιότητα το αντίστοιχο πρόγραμμα κυμαίνεται μεταξύ 1,4GB-1,7GB.

Έχω περιορισμό στον αριθμό των προγραμμάτων που μπορώ να κατεβάσω για offline θέαση;

Μπορείς να κατεβάσεις έως 25 προγράμματα σε όλες τις συσκευές σου (Nova GO & Nova GO Extra). Μπορείς να κατεβάσεις το ίδιο πρόγραμμα έως 2 φορές.

Μπορώ να κατεβάσω προγράμματα και με δίκτυο 3G/4G;

Η λήψη των προγραμμάτων δεν μπορεί να ξεκινήσει σε δίκτυο 3G/4G. Εάν, ωστόσο, ξεκινήσεις λήψη κάποιου προγράμματος σε Wi-Fi δίκτυο και η σύνδεση σου αλλάξει σε 3G/4G η λήψη θα συνεχιστεί.

Υπάρχει περίπτωση να έχω χρεώσεις λόγω χρήσης δεδομένων μέσω της 3G/4G σύνδεσης της συσκευής μου, όταν κατεβάζω ένα πρόγραμμα;

Εφόσον όλη η λήψη γίνει με δίκτυο Wi-Fi δεν θα προκύψει κατανάλωση των δεδομένων του προγράμματος που έχεις στη συσκευή σου. Εάν, ωστόσο, κατά τη διάρκεια της λήψης ενός προγράμματος αλλάξει η σύνδεση σου σε 3G/4G, τότε θα υπάρξει κατανάλωση των δεδομένων σου και πιθανή πρόσθετη χρέωση από τον πάροχο κινητής. Προτείνουμε να απενεργοποιήσεις τα δεδομένα σου από τις ρυθμίσεις της συσκευής σου αφού έχει ξεκινήσει η λήψη ενός προγράμματος, ή να ορίσεις σχετική άδεια για τη χρήση των δεδομένων σου από την εφαρμογή Nova GO, προκειμένου να αποφύγεις ανεπιθύμητες χρεώσεις.


 
Στις τιμές περιλαμβάνεται ΦΠΑ 24%, τέλος συνδρομητικής τηλεόρασης 10% και τέλος σταθερής τηλεφωνίας & Internet 5% που ισχύουν σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 αντίστοιχα του Ν.4389/2016.

© Forthnet Media S.A. 2014 - All rights reserved Google+