Συχνές Ερωτήσεις για internet & τηλεφωνία

Τι μπορώ να κάνω αν η τηλεφωνική μου συσκευή δεν έχει τόνο;

Βεβαιώσου πως έχεις ακολουθήσει τις οδηγίες συνδεσμολογίας που μπορείς να βρείς εδώ.
Αν ο τόνος δεν επανέλθει, τότε δοκίμασε με μόνο μία τηλεφωνική συσκευή (κατά προτίμηση ενσύρματη) στην κεντρική τηλεφωνική πρίζα (συνήθως είναι η κοντινότερη στην είσοδο/έξοδο του σπιτιού).
Αν και πάλι δεν επανέλθει ο τόνος, τότε επικοινώνησε με το τμήμα τεχνικής υποστήριξης στα:
13831: Υπηρεσίες για το σπίτι (0,0298€/λεπτό, από δίκτυο Forthnet)
13832: Υπηρεσίες για την επιχείρηση (χωρίς χρέωση, από δίκτυο Forthnet).

Τι μπορώ να κάνω αν έχω θόρυβο στην τηλεφωνία;

Βεβαιώσου πως έχεις τοποθετήσει ΑDSL Filters σε όλες τις συσκευές τηλεφώνου που είναι συνδεδεμένες σε πρίζες τηλεφώνου (και σε FAX, Μηχανήματα πιστωτικών καρτών, Συναγερμό).
Στην περίπτωση που ο θόρυβος στην τηλεφωνία δεν σταματήσει, τότε δοκίμασε με μόνο μία τηλεφωνική συσκευή (αποσυνδέοντας όλες τις υπόλοιπες συσκευές και το ΑDSL Router) στην κεντρική τηλεφωνική πρίζα (συνήθως είναι η κοντινότερη στην είσοδο/έξοδο του σπιτιού).
Αν ο θόρυβος δεν σταματήσει τότε επικοινώνησε με το τμήμα τεχνικής υποστήριξης στα:
13831: Υπηρεσίες για το σπίτι (0,0298€/λεπτό, από δίκτυο Forthnet)
13832: Υπηρεσίες για την επιχείρηση (χωρίς χρέωση, από δίκτυο Forthnet).

Έχω πριζάκι με πυκνωτή (λ.χ. αντικεραυνικό πριζάκι) θα αντιμετωπίζω πρόβλημα;

Προτείνουμε την χρήση απλών τηλεφωνικών πριζών τύπου RJ11 για την απρόσκοπτη λειτουργία των υπηρεσιών τηλεφωνίας και Broadband που απολαμβάνεις από τη Nova.

Δεν έχω αναγνώριση κλήσεων στο τηλέφωνό μου. Τι μπορώ να κάνω;

Προτείνουμε να δοκιμάσεις να συνδέσεις μία τηλεφωνική συσκευή στην κεντρική πρίζα τηλεφώνου (συνήθως είναι η κοντινότερη στην είσοδο του σπιτιού) χωρίς να παρεμβάλλεται ADSL Filter και αποσυνδέοντας τις υπόλοιπες τηλεφωνικές συσκευές και το ADSL Router από τις άλλες πρίζες τηλεφώνου.
Στην περίπτωση που δεν αποκατασταθεί η δυσλειτουργία ούτε έτσι, δοκίμασε την αντικατάσταση των μπαταριών της τηλεφωνικής συσκευής (αν έχει/είναι εφικτό).
Αν η δυσλειτουργία παραμένει, τότε επικοινώνησε με το τμήμα τεχνικής υποστήριξης υπηρεσιών Broadband στα:
13831: Υπηρεσίες για το σπίτι (0,0298€/λεπτό, από δίκτυο Forthnet)
13832: Υπηρεσίες για την επιχείρηση (χωρίς χρέωση, από δίκτυο Forthnet).

Δεν δέχομαι εισερχόμενες κλήσεις από κινητά ή σταθερά τηλέφωνα ενώ εγώ τους καλώ κανονικά. Τι μπορώ να κάνω;

Αν δεν μπορείς να δεχθείς εισερχόμενες κλήσεις τότε πιθανόν να έχει καθυστερήσει η διαδικασία ενημέρωσης των παρόχων πως πλέον ανήκεις στο δίκτυο της Forthnet. Προτείνουμε να δοκιμάσεις να κάνεις μία εξερχόμενη κλήση στο κινητό σου.

Αν ο αριθμός που θα εμφανιστεί στην οθόνη του κινητού σου δεν είναι ο δικός μας, τότε επικοινώνησε άμεσα με το τμήμα τεχνικής υποστήριξης υπηρεσιών Broadband στα:
13831: Υπηρεσίες για το σπίτι (0,0298€/λεπτό, από δίκτυο Forthnet)
13832: Υπηρεσίες για την επιχείρηση (χωρίς χρέωση, από δίκτυο Forthnet)

Αν ο αριθμός που θα εμφανιστεί στην οθόνη του κινητού σου είναι ο δικός μας, τότε δεν έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία ενημέρωσης των υπόλοιπων παρόχων, οπότε αν δεν αποκατασταθεί η δυσλειτουργία σε 24 ώρες επικοινώνησε με το τμήμα τεχνικής υποστήριξης υπηρεσιών Broadband στα παραπάνω τηλέφωνα.

Τι μπορώ να κάνω αν το λαμπάκι ΑDSL στο Router μου δεν μένει σταθερό;

Ελέγχουμε αν έχουμε συνδέσει ΑDSL Filter στο καλώδιο τηλεφώνου που συνδέει το ΑDSL Router μας με το τηλεφωνικό δίκτυο.
Αν χρησιμοποιούμε ΑDSL Splitter ελέγχουμε αν το έχουμε συνδέσει σωστά ακολουθώντας τις οδηγίες που μπορείς να βρείς εδώ.
Αν το ΑDSL Router μας δεν καταφέρει να κρατήσει σταθερό το ΑDSL λαμπάκι τότε δοκιμάζουμε μόνο του το Router (αποσυνδέοντας όλες τις υπόλοιπες συσκευές) στην κεντρική τηλεφωνική πρίζα (συνήθως είναι η κοντινότερη στην είσοδο/έξοδο του σπιτιού).
Αν το Router δεν καταφέρει να κρατήσει σταθερό το λαμπάκι ΑDSL τότε επικοινώνσε με το τμήμα τεχνικής υποστήριξης υπηρεσιών Broadband στα:
13831: Υπηρεσίες για το σπίτι (0,0298€/λεπτό, από δίκτυο Forthnet)
13832: Υπηρεσίες για την επιχείρηση (χωρίς χρέωση, από δίκτυο Forthnet)

Πως μπορώ να συνδέσω στην ίδια τηλεφωνική πρίζα το τηλέφωνο και το ADSL Router μου;

Για να μπορέσουμε να έχουμε συνδεδεμένο στην ίδια πρίζα το τηλέφωνό και το ADSL Router θα πρέπει να προμηθευτούμε ένα ADSL Splitter απο τα καταστήματα Nova. Αναλυτικές οδηγίες για την συνδεσμολογία μπορείτε να βρείτε εδώ.

Το internet μου αποσυνδέεται συνέχεια, τι μπορώ να κάνω;

Ελέγχουμε πρώτα αν έχουμε τοποθετήσει ADSL Filter σε όλες τις συσκευές που υπάρχουν συνδεδεμένες σε πρίζες τηλεφώνου.
Στην συνέχεια εφόσον έχουμε χρησιμοποιήσει ADSL Splitter για να συνδέσουμε το ADSL Router, ελέγχουμε πως το έχουμε συνδέσει σωστά ακολουθώντας τις αναλυτικές οδηγίες που μπορούμε να βρούμε εδώ.
Αν δεν αποκαταστήσουμε την δυσλειτουργία με αυτές τις οδηγίες η Nova προτείνει να δοκιμάσεις για 1 ημέρα να συνδέσεις το ADSL Router απευθείας (χωρίς να παρεμβάλεται ADSL Splitter) στην κεντρική πρίζα τηλεφώνου (συνήθως είναι η κοντινότερη στην είσοδο του σπιτιού) αποσυνδέοντας όλες τις τηλεφωνικές συσκευές από τις υπόλοιπες πρίζες.
Αν ούτε με αυτόν τον τρόπο δεν αποκατασταθεί η δυσλειτουργία, επικοινώνησε με το τμήμα τεχνικής υποστήριξης υπηρεσιών Broadband στα:
13831: Υπηρεσίες για το σπίτι (0,0298€/λεπτό, από δίκτυο Forthnet)
13832: Υπηρεσίες για την επιχείρηση (χωρίς χρέωση, από δίκτυο Forthnet)


 
Στις τιμές δεν περιλαμβάνεται τέλος σταθερής τηλεφωνίας & internet 5% που ισχύει σύμφωνα με το άρθρο 54/Ν.4389/2016.