Συχνές ερωτήσεις

Αναβάθμιση

Στην αλλαγή καναλιών μου παρουσιάζεται στιγμιαία οθόνη με "Αναζήτηση Σήματος". Πώς το αντιμετωπίζω;

Για την επίλυση της ένδειξης αυτής μπορείτε να προβείτε στη διαδικασία επαναφοράς αρχικών ρυθμίσεων (factory reset) που περιγράφεται αναλυτικά εδώ.

Σε κάποια κανάλια (Novacinema-1, Novasports-1, Novasports-7, Disney XD, SKAI, MEGA, ANT1, MAKEDONIA, ΕΡΤ1 & ΕΡΤ2) εμφανίζεται μόνιμα "Αναζήτηση Σήματος". Πώς το αντιμετωπίζω;

Θα χρειαστεί για την επίλυση να συντονιστείτε για διάρκεια 30 λεπτών περίπου στο πρόγραμμα Novalife στη θέση 108.

Αν δεν επανέλθει το σήμα στα πιο πάνω προγράμματα μετά το συντονισμό στο Novalife, ενδέχεται να χρειαστεί έλεγχο η εγκατάστασή σας οπότε θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το τηλεφωνικό μας κέντρο.

Τα στοιχεία επικοινωνίας με την εξυπηρέτηση πελατών είναι:

Τηλέφωνα:
13831: Υπηρεσίες για το σπίτι (0,0312€/λεπτό, από δίκτυο Forthnet)
13832: Υπηρεσίες για την επιχείρηση (χωρίς χρέωση, από δίκτυο Forthnet)
Email: info@forthnet.gr
chat: μέσω της εφαρμογής μας ''Σε σύνδεση - Επικοινωνήστε μαζί μας"

Για ποιο λόγο αναβαθμίζεται ο αποκωδικοποιητής μου? Ποιο το δικό μου όφελος?

Αναβαθμίζεται για να μπορείς να έχεις στην διάθεσή σου την υπηρεσία Nova On Demand και νέες σημαντικές λειτουργίες εφόσον δεν τις έχεις στη διάθεσή σου ήδη όπως: recording με χρήση εξωτερικού δίσκου, pause/play, αναζήτηση περιεχομένου, highlights της επόμενη εβδομάδας, βοήθεια κ.α.

Πως θα γίνει αναβάθμιση του αποκωδικοποιητή μου?

Για να αναβαθμίσεις τον αποκωδικοποιητή σου NovaBox άμεσα, προκειμένου να συνδεθείς στο Nova On Demand μέσω internet ακολούθησε τα παρακάτω απλά βήματα:

    • 1       Συνδέσου με το myaccount.nova.gr
    • 2        Επίλεξε από το Μενού "Εξυπηρέτηση και Υποστήριξη" και στη συνέχεια "Tεχνικές ρυθμίσεις εξοπλισμού Νova/Αναβάθμιση Αποκωδικοποιητή".
    • 3        Κάνε κλικ στο ΑΠΟΣΤΟΛΗ. Η αναβάθμιση θα ξεκινήσει σε λίγα λεπτά.
    • 4        Μόλις ολοκληρωθεί η αναβάθμιση, κάνε επαναφορά των εργοστασιακών ρυθμίσεων του δέκτη σου (από το τηλεκοντρόλ: Menu / Βοήθεια / Αρχικές Ρυθμίσεις ή εναλλακτικά από το κουμπί με την πράσινη ένδειξη / Αρχικές Ρυθμίσεις).
    • 5        Πληκτρολόγησε τον κωδικό PIN του αποκωδικοποιητή σου (ο προεπιλεγμένος είναι: 1234).

Εναλλακτικά, η αναβάθμιση του αποκωδικοποιητή σου θα γίνει αυτόματα μέσω δορυφόρου, το επόμενο διάστημα, χωρίς να απαιτηθεί κάποια ενέργεια από εσένα, παρά μόνο να κάνεις στη συνέχεια επαναφορά των εργοστασιακών ρυθμίσεων του δέκτη σου (από το τηλεκοντρόλ: Menu / Βοήθεια / Αρχικές Ρυθμίσεις ή εναλλακτικά από το κουμπί με την πράσινη ένδειξη / Αρχικές Ρυθμίσεις).

Πότε θα γίνει αναβάθμιση του αποκωδικοποιητή μου?

Εφόσον ακολουθήσεις την διαδικασία των 5 βημάτων μέσω του My Account η αναβάθμιση θα ολοκληρωθεί σε περίπου 25-30 λεπτά.

Εφόσον θέλεις να περιμένεις, η αναβάθμιση του αποκωδικοποιητή σου θα γίνει το επόμενο διάστημα σε πρωινές ώρες (02:00-04:00), χωρίς να απαιτηθεί κάποια ενέργεια από εσένα.

Για να γίνει αναβάθμιση πρέπει να έχω ανοιχτό τον αποκωδικοποιητή?

Δεν είναι απαραίτητο να είναι ανοιχτός ο αποκωδικοποιητής σου, απλά θα πρέπει να είναι στο ρεύμα και συνδεδεμένος με το δορυφορικό κάτοπτρο.

Πόσο διαρκεί η αναβάθμιση?

Η αναβάθμιση διαρκεί 25-30 λεπτά.

Τι πρέπει να προσέξω κατά τη διάρκεια της αναβάθμισης?

Θα πρέπει να μην αποσυνδεθεί από το ρεύμα και να μην γίνουν ενέργειες επανεκκίνησης και διακοπής της αναβάθμισης. Σε αυτή την περίπτωση υπάρχει μεγάλος κίνδυνος μπλοκαρίσματος του αποκωδικοποιητή.

'Εχω NovaBox+ (PVR) θα αναβαθμιστεί ο αποκωδικοποιητής μου?

Η αναβάθμιση των NovaBox+ (PVR) αποκωδικοποιητών θα γίνει σε δεύτερη φάση. Σημειώνεται ότι στο NovaBox+ (PVR) υπάρχουν ήδη οι λειτουργίες pause/play και εγγραφής (recording, fast forward, rewind).

'Εχω Multiview θα αναβαθμιστεί ο αποκωδικοποητής μου?

Ναι στην περίπτωση που έχεις Multiview με 2 αποκωδικοποιητές NovaBox. Αν τουλάχιστον ένας από τους αποκωδικοποιητές σου είναι NovaBox+ (PVR) η αναβάθμιση θα γίνει σε επόμενη φάση.

Έχω υπηρεσία «εξοχικό», πως θα γίνει αναβάθμιση στην εξοχική μου κατοικία?

Η αναβάθμιση θα γίνει ταυτόχρονα και στους 2 δέκτες σου εκτός αν κάποιος από τους δύο είναι NovaBox+ (PVR).

Έχω πολλές συνδρομές, η αναβάθμιση θα γίνει σε όλες τις συνδρομές μου ταυτόχρονα?

Ο προγραμματισμός της αναβάθμισης λαμβάνει πολλούς παράγοντες υπόψη και δεν είναι απαραίτητο να γίνει η αναβάθμιση των αποκωδικοποιητών σε όλες τις συνδρομές σας ταυτόχρονα.

Τα αγαπημένα μου μπουκέτα και ο γονικός έλεγχος θα παραμείνουν ή πρέπει να τα ξανά δημιουργήσω?

Με την αναβάθμιση του αποκωδικοποιητή σου θα διαγραφούν τα υπάρχοντα "αγαπημένα μπουκέτα" και ο "γονικός έλεγχος". Η μορφοποίηση των λειτουργιών αυτών θα πρέπει να ξαναγίνει από εσάς.

Nέες δυνατότητες

Σε ποια κανάλια μπορώ να έχω τις νέες λειτουργίες?

Οι νέες λειτουργίες υποστηρίζονται σε όλα τα κανάλια (Nova και ελεύθερα) όσο είναι ενεργή η συνδρομή σου.

Τι απαιτείται για να χρησιμοποιήσω τη λειτουργία pause/play?

Θα πρέπει να προμηθευτείς Εξωτερικό Σκληρό Δίσκο ή USB stick το οποίο τοποθετείς στη USB θύρα του αποκωδικοποιητή σου. Ο αποκωδικοποιητής θα σου ζητήσει να κάνει fortmat τον Εξωτερικό Σκληρό Δίσκο ή το USB stick, οπότε αν έχεις αποθηκευμένο υλικό στον Εξωτερικό Σκληρό Δίσκο ή στο USB stick θα πρέπει πρώτα να το σώσεις αλλού για να μην το χάσεις.

Πως χρησιμοποιώ τη λειτουργία pause/play?

Με τη λειτουργία pause/start μπορείς να παγώσεις το πρόγραμμα που παρακολουθείς (μέχρι και 2 ώρες), πατώντας τα αντίστοιχα κουμπιά του τηλεκοντρόλ σου. Συνέχισε από το σημείο που διέκοψες χωρίς να χάσεις λεπτό από την ταινία ή κάνε το δικό σου replay και δες ξανά το γκολ της ομάδας σου.

Μπορώ να κάνω εγγραφή περιεχομένου στο USB stick?

Προς το παρόν δεν παρέχεται αυτή η δυνατότητα.

Χρειάζεται κάποια δική μου ενέργεια για τη προσωρινή εγγραφή ?

Όχι λειτουργεί αυτόματα και κάθε φορά που αλλάζεις κανάλι ξεκινά από την αρχή. Πίσω μπορείς να πας στο κανάλι που βλέπεις.

Μπορώ να δω το περιεχόμενο του Εξωτερικού Σκληρού Δίσκου ή του USB stick σε άλλη συσκευή (λ.χ. laptop)?

Δεν είναι δυνατή η χρήση του Εξωτερικού Σκληρού Δίσκου ή του USB stick σε άλλη συσκευή (λ.χ. laptop).

Χρησιμοποίησα ένα δικό μου Εξωτερικό Σκληρό Δίσκο ή USB stick και έχασα όλα τα αρχεία μου, γιατί?

Με την εισαγωγή του Εξωτερικού Σκληρού Δίσκου ή του USB memory stick ζητήθηκε από τον αποκωδικοποιητή format του Εξωτερικού Σκληρού Δίσκου ή του USB. Σε περίπτωση που επίλεξες «ναι» χάθηκαν όλα τα δεδομένα που προϋπήρχαν σε αυτό.

Ποιες είναι οι προδιαγραφές του USB stick?

Για τη σωστή χρήση του Pause/Rew/FFw/start, προτείνεται η χωρητικότητα του USB memory stick να είναι άνω των 8GB. Τα USB memory stick που έχει διαπιστωθεί ότι λειτουργούν απρόσκοπτα σε αυτή τη λειτουργία είναι διαθέσιμα στα καταστήματα forthnet. Προτείνουμε τουλάχιστον 8GB για μία ώρα προσωρινής αποθήκευσης προγράμματος. Με 16GB εξασφαλίζουμε σχεδόν 2 ώρες προσωρινής αποθήκευσης προγράμματος.

Μπορώ να χρησιμοποιήσω εξωτερικό σκληρό δίσκο?

Ναι υπάρχει η δυνατότητα αυτή.

Για τον NovaBox (831) o σκληρός δίσκος:
- θα πρέπει να έχει χωρητικότητα άνω των 8GB (έως 1TB) και να έχει εξωτερική τροφοδοσία ρεύματος
- κατά τη εισαγωγή του στη USB θύρα του αποκωδικοποιητή ο δίσκος θα γίνει format και θα χαθούν όλα τα δεδομένα που προϋπήρχαν σε αυτόν
- δεν θα είναι δυνατή η χρήση του για τη θέαση περιεχομένου σε άλλη συσκευή (λ.χ. laptop).

Για τον NovaBox (3001) o σκληρός δίσκος:
- θα πρέπει να έχει χωρητικότητα άνω των 64GB (έως 2TB) χωρίς να απαιτείται εξωτερική τροφοδοσία ρεύματος
- κατά τη εισαγωγή του στη USB θύρα του αποκωδικοποιητή ο δίσκος θα γίνει format και θα χαθούν όλα τα δεδομένα που προϋπήρχαν σε αυτόν
- δεν θα είναι δυνατή η χρήση του για τη θέαση περιεχομένου σε άλλη συσκευή (λ.χ. laptop).

Από πού μπορώ να προμηθευτώ USB stick?

Στα κατάστημα Forthnet μπορείς να βρεις τα εγκεκριμένα USB sticks, που έχουν όλες τις προδιαγραφές για τη σωστή χρήση της λειτουργίας Pause/Rew/FFw/Start.

Πως χρησιμοποιώ τη λειτουργία αναζήτησης?

Στο μενού "αναζήτηση" πληκτρολογώντας τα τρία πρώτα γράμματα του περιεχομένου που αναζητάς, θα εμφανιστούν όλες οι ταινίες/σειρές/ αγώνες κ.λ.π που τις περιέχουν. Μπορείς να επιλέξεις να μεταφερθείς απ' ευθείας στο πρόγραμμα (αν προβάλλεται εκείνη την ώρα) ή να βάλεις υπενθύμιση.

Πως χρησιμοποιώ τη λειτουργία βοήθειας?

Στο μενού "βοήθεια" μπορείς να έχεις απαντήσεις για όλες τις λειτουργίες / προβλήματα που αφορούν τον αποκωδικοποιητή σου.

Προβλήματα

Πως θα έχω την καλύτερη εικόνα στο νέο περιβάλλον θέασης?

Η καλύτερη δυνατή εικόνα στο νέο περιβάλλον θέασης επιτυγχάνεται χρησιμοποιώντας καλώδιο HDMI

Πως επανέρχεται η ορθή απεικόνιση χρωμάτων μέσω σύνδεσης SCART ?

Στο μενού “Ρυθμίσεις / Εικόνα / Scart” άλλαξε την επιλογή από RGB σε CVBS.

Είναι φυσιολογικό να κλείνει μετά από 4 ώρες αδράνειας ο αποκωδικοποιητής μου ?

Ναι, είναι φυσιολογικό για λόγους εξοικονόμησης ενέργειας και προστασίας του περιβάλλοντος. Ανοίγει αμέσως με το πάτημα του Power (κόκκινο κουμπί στο τηλεχειριστήριο).

Τι χρειάζεται για να έχω άμεσο συντονισμό σε αλλαγή καναλιού μέσω πληκτρολόγησης του αριθμού καναλιού ?

Απλά χρειάζεται να πληκτρολογήσεις τα 3 ψηφία και να πατήσεις ΟΚ. Το νέο περιβάλλον θέασης υποστηρίζει 4 ψηφία για μελλοντική χρήση, οπότε αν πληκτρολογήσεις 3 θα χρειαστεί να περιμένεις μερικά δευτερόλεπτα μέχρι την εναλλαγή.

Μετά την αναβάθμιση, o αποκωδικοποιητής δεν λειτουργεί. Τι πρέπει να κάνω;

Επικοινώνησε με το 13831

© Forthnet Media S.A. 2014 - All rights reserved Google+